22 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op Lott23
Kijk even in het was etiket. Daar staat in hoe en wat je het moet wassen. Z ...
Mag wel toch tis alleen de vraag of baby er tegen kan. Je kan het altijd proberen. Ik durf niet te proberen omdat ik zielig vind als hij allergisch zal zijn. Maar als 't babyhuidje wat ouder is dan ga ik wel een poging wagen en gewoon overstappen op dezelfde wasmiddel en verzachter als mij. Maar in het begin even niet.

5 jaar geleden
Ik heb de dekens zelf niet uitgewassen, de lakentjes wel
Incl wasverzachter en eigen wasmiddel

5 jaar geleden
Ik heb alles gewoon met me eigen wasmiddel gewassen (Ariel) en de kleertjes en lakentjes in de droger, dekentjes op de waslijn. Kleertjes 40•c, lakentjes/handoeken/hydrofiel doeken etc op 60•c en dekentjes op 30•c

5 jaar geleden
Dankje allemaal... Heb de etiketten wel gelezen maar ben zo bang dat ze heel ruw worden na het wassen, sommige mogen wel in de droger en sommige niet. Voor mn gevoel worden ze door de droger wel iets zachter, net als handdoeken.
Morgen maar beginnen met 1 deken en kijken hoe het gaat..

5 jaar geleden
Ik was er ook bang voor maar heb ze op 30 graden gewassen en uitgehangen. Bij mij zijn de dekentjes (ik heb ze van Little dutch en Briljant baby) heel zacht gebleven. Laatst nog een van Koeka gekte, die moet ik nog wassen

5 jaar geleden
Ik heb ze niet in droger gedaan omdat ik dacht dat ze statisch zouden worden 😅 ik heb hier dekentjes op 40 graden gewassen en gewoon op gehangen.
Waren erna nog super lekker zacht ik heb dekentje van jolein en koeka. Misschien heb je wel een wol of zijde programma?

5 jaar geleden
Wasmiddel voor babies en geen wasverzachter. Babies huid is gevoelig en het is makkelijk om een allergische reactie te krijgen. Dat wil niemand
En in ieder geval alles strijken

5 jaar geleden
Reactie op Mimi Angel
Wasmiddel voor babies en geen wasverzachter. Babies huid is gevoelig en het ...
Waarom is strijken belangrijk? Ik doe dit niet 😅 enkel wanneer het echt nodig is

5 jaar geleden
Reactie op Charlottee
Waarom is strijken belangrijk? Ik doe dit niet 😅 enkel wanneer het echt n ...
Is om bacteriën te doden. Geloof ik zelf niet in en doe het ook niet tenzij iets heel lelijk gekreukt is.
Wat voor bacteriën leven in schone was vraag ik me af. Zolang m'n baby nergens last van heeft vind ik het niet nodig.

5 jaar geleden
Reactie op Charlottee
Waarom is strijken belangrijk? Ik doe dit niet 😅 enkel wanneer het echt n ...
Ik heb nog nooit iets gestreken van baby's en ja bacteriën enzo zal best kunnen hoor maar bacteriën heb je ook nodig om weerstand o te bouwen. Nog nooit problemen gehad met vorige 2 kids