Wat denken jullie?

jj89
2 maanden geleden
Volgen
Hee allemaal, Vandaag deze test in handen en het is vandaag me nod. Ik heb 3dec missed abortion gehad, dit is opgewekt door medicatie. 12 jan eisprong gehad. Rond die dat ook gemeenschap gehad. Wat denken jullie?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
george2016
2 maanden geleden
Wanneer verwacht je je menstruatie? Ik zie wel een licht streepje!
  • Rapporteren
jj89
2 maanden geleden
Reactie op george2016
Wanneer verwacht je je menstruatie? Ik zie wel een licht streepje!
Vandaag is me nod. Obv me cyclus en ovulatie.
  • Rapporteren
Ingee21
2 maanden geleden
Ik zie een licht streepje. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan. Ook een licht streepje. Toen heb ik toch nog een digitale clear blue test gedaan en deze gaf zwanger 1-2 aan.
  • Rapporteren
Linus87
2 maanden geleden
Ofwel zwanger ofwel nog hcg van de missed abortion... Best eens 2x bloed laten trekken mss om te zien of de waarde stijgt
  • Rapporteren
jj89
2 maanden geleden
Reactie op Linus87
Ofwel zwanger ofwel nog hcg van de missed abortion... Best eens 2x bloed laten trekken mss om te zien of de waarde stijgt
Had bij de zh check geen positieve test meer dus dat kan gelukkig niet.
  • Rapporteren
Linus87
2 maanden geleden
Reactie op jj89
Had bij de zh check geen positieve test meer dus dat kan gelukkig niet.
Oef! Dan is het zoiezo positief :) ik wou je hoop niet afnemen hoor. Is omdat ik hetzelfde heb voorgehad en het was 'og van mn miskraam :@ nu terug 4w en 2d zwanger 😍😍😍
  • Rapporteren
jj89
2 maanden geleden
Reactie op Linus87
Oef! Dan is het zoiezo positief :) ik wou je hoop niet afnemen hoor. Is omdat ik hetzelfde heb voorgehad en het was 'og van mn miskraam :@ nu terug 4w en 2d zwanger 😍😍😍
Snap ikπŸ™ƒ Ze hebben bij het zh alles gecheckt en had toen een test moeten doen en die was omo wit. En bloed was ook schoon zoals hun dat noemen. Fijn dat je weer zwanger ben😘
  • Rapporteren
jj89
2 maanden geleden
Even een update: Vandaag 3 dagen Nod en nog steeds niet ongi. Sinds gisteren last van me rug en misselijk. Test van het weekend weer opnieuw. Ben heel benieuwd.
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Reactie op jj89
Even een update: Vandaag 3 dagen Nod en nog steeds niet ongi. Sinds gisteren last van me rug en misselijk. Test van het weekend weer opnieuw. Ben heel benieuwd.
Spannend hoor!
  • Rapporteren
denise2408
2 maanden geleden
Ziet er duidelijk uit naar mijn wetenπŸ™Š Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
jj89
2 maanden geleden
Helaas toch ongesteldheid gehad, nu weer achter de rug dus nu de ovulatie testen weer tevoorschijn gehaald en nieuwe ronde nieuwe kansen. πŸ™
  • Rapporteren
Coobs
2 maanden geleden
Reactie op jj89
Helaas toch ongesteldheid gehad, nu weer achter de rug dus nu de ovulatie testen weer tevoorschijn gehaald en nieuwe ronde nieuwe kansen. πŸ™
Jammer hoor. Maar inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen πŸ’ͺ Ik ken je teleurstelling.
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Reactie op jj89
Wat jammer, succes deze ronde met klussen.
  • Rapporteren