7 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Ik heb een webshop, en werk vanaf huis. Ik vind het ideaal, kan zelf bepalen wanneer ik werk, en kan zo ook voor mijn dochter zorgen :)

één jaar geleden

Ik doe administratief werk bij een verzekeringsmaatschappij. Ik kan thuis werken en dat maakt het wel flexibeler

één jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Ik heb een webshop, en werk vanaf huis. Ik vind het ideaal, kan zelf bepale ...
Dat lijkt mij ook óntzettend leuk! Maar dan vraag ik mij altijd meteen af: hoe, wat, waar te beginnen?!

één jaar geleden

Oh zo herkenbaar.. ik ben apothekersassistente. Zou ook wel wat anders willen, maar war dan....

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Floortje1994

Dat lijkt mij ook óntzettend leuk! Maar dan vraag ik mij altijd meteen af: ...
Bij mij is het begonnen als hobby, maar kreeg steeds meer vraag naar het product. Ben toen alles op een Facebook pagina gaan plaatsen voor familie en vrienden. Omdat de bestellingen steeds meer en meer werden de gok genomen om een webshop te beginnen. En dat heeft gelukkig goed uitgepakt. Heb ontslag genomen, en kan heel goed rondkomen van de inkomsten die ik nu heb. Was het een groot risico? Ja zeker, maar nu mijn dochter er is ben ik heel blij met de luxe die ik nu heb kwa werktijden😊

één jaar geleden

Ik ben persoonlijk begeleider op een woongroep voor mensen met autisme. Wat super leuk is. Alleen nu mijn dochter (bijna 3) ook autisme blijkt te hebben (wel een ander profiel) vind ik het steeds minder leuk worden. Sta voor mijn gevoel continu in werk modus. Ik wil straks gedragswetenschappen gaat studeren zodat ik wel van de groep af ben en meer van een afstand mee kan kijken. En ook wat regelmatigere werktijden heb. Nu allemaal wisselende diensten, waar ook wat voor te zeggen is hoor.

één jaar geleden

Ik ben op dit moment objectleider facilitair in een ziekenhuis waar het 24uur per dag doordraait. Valt mij toch best zwaar. Volgend jaar ga ik starten als zzp'er veiligheidsopleidingen. Lekker eigen tijden bepalen. Hoop dat het goed gaat bevallen🤞