54 Reacties
2 jaar geleden
Zomerslaapzak met lange mouwen, en daaronder een rompertje met spaghettibandjes. Is het wat kouder dan de dikkere slaapzak, het wisselt per avond 😄
Overdag vaak ook weer een andere slaapzak, want dan is het weer warmer dus dan wel zonder mouwen. Heb er vaak een stuk of 3 op de stoel op haar kamer hangen 😉
2 jaar geleden
Hier geen slaapzak meer en ze draagt geen rompers meer. Dus ik wissel af tussen een hele dunne pyjama, een iets minder dunne pyjama en de ene keer wel een hemd de andere keer niet. Soms een laken over haar heen. Als het nog warmer wordt gaan we over in alleen een hemd.
2 jaar geleden
Romper met spaghettibandjes, hemdje en kort broekje en zomerslaapzak korte mouwen. Kijk een beetje naar wat ik zelf aandoe en voor haar de slaapzak extra
2 jaar geleden
Dochter 21 maanden lukt niet om te slapen door de hitte. Dakraam open lukt niet dan is de kamer gelijk heel licht. Ventilator ook niet dat vind ze eng. Ze slaapt in een slaapzak zonder romper.
Hoe doen jullie dit?
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Dochter 21 maanden lukt niet om te slapen door de hitte. Dakraam open lukt ...
Hier ligt mn zoontje in romper korte mouw en mouwloze zomerdeel van puckababy (0,25 tog). Verder staat er een ventilator op zn kamer in slaapmodus (hoor je bijna niet maar draait wel). Ik heb airgosafe topper op zn bed gelegd, hierdoor ventileert zn bedje beter. Het is 26/27 graden nu op zn kamer (zon staat er vanaf 13u op).
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Dochter 21 maanden lukt niet om te slapen door de hitte. Dakraam open lukt ...
Onze zoon is ook 21maanden. Met dit weer slaapt hij in enkel een luier met daarover een onderbroekje om alles op zijn plaats te houden ☺️
Ik leg hem dan onder een lakentje in zijn bed. Zijn kamer wordt 2uur voor slapen gaan gekoekt met een aerco. Zodat het er aangenaam is.
2 jaar geleden
Ik ben even benieuwd of er ook kindjes zijn die normaal nog in een slaapzak slapen en die nu in een keer zonder slaapzak slapen?
Het is bij in huis echt bloody hot, in de woonkamer nu al 27 en boven nog veel warmer, maar dat temp ik niet.
Ik heb m’n zoonnet na z’n middagslaap echt kletsnat uit bed gehaald en de temperatuur in z’n kamer stijgt denk ik nog wel wat…
Hij had een slaapzak met korte mouw aan (met romper daaronder) en ben nu aan het overwegen om hem vannacht alleen in een romper te laten slapen, maar ik weet niet hoe dat uitpakt
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Ik ben even benieuwd of er ook kindjes zijn die normaal nog in een slaapzak ...
Ik laat haar nu zonder slaapzak slapen zo gisteren en vandaag en ze doet het prima. Wel een lakentje in bed die ze kan pakken als 't nodig is