13 Reacties

5 jaar geleden

Weeen beginnen als krampen vaak te vergelijken bij een menstruatie dus in het begin hoeft het helemaal niet zo pijnlijk te zijn! Deze kan je goed opvangen vaak. Regelmatig als is om de 5 minuten? En hoe lang houdt t aan? Altijd even bellen als je het niet vertrouwd.. Bij mijn eerste heb ik pas in de ochtend gebeld nadat het heftiger werd maar je voelt t zelf het beste aan denk ik

5 jaar geleden

Mijn vriendin zei ook dat de galsteen aanvallen die zij kreeg erger waren dan haar hele bevallin. Ze bevalt liever 10x dan dat ze weer zo een aanval krijgt zei ze
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Daar ben ik ook benieuwd naar. Zelf ook galblaas problemen en ik hoop dat galblaas aanvallen erger zijn. Morgen word ik ingeleid dus ik laat je weten hoe het is in vergelijking met een galaanval. Zal het zelf ervaren morgen!

5 jaar geleden

Toevallig ben ik gisteren bevallen en met 28 weken zwangerschap geopereerd aan de galblaas. Mijn ervaring is dat ik liever een galsteen aanval heb dan een wee 🙈.

5 jaar geleden

Galsteenaanval! Vond ik veeeeeeeeel pijnlijker Ben 3x geopereerd en qls ik daaraan terug denk denk ik 'doe mij maar een bevalling' (Maar had wel snelle bevallingen met mega weeenstorm) Galsteenaanval duurde altijd heel lang

5 jaar geleden

In het begin waren mijn weeën niet pijnlijk, later wel maar ik vond het te doen omdat een wee gelukkig niet heel lang duurt. Een galsteenaanval heb ik echter nooit gehad dus vergelijken kan ik niet.

5 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap meer dan 60 galcrisissen gehad en uiteindelijk geopereerd op 26w en ik vond een galcrisis veeeel erger dan bevallen!

5 jaar geleden

Bij mij waren de weeen in het begin nog redelijk te doen. Maar na enkele uren had ik een weeenstorm en dat wad echt vreselijk! Met een galcrisis heb ik geen ervaring.

5 jaar geleden

ik heb beide gehad in de de afgelopen maand. Ik zou zeggen een weee is pijlijker. Maar die heeft een op en een afbouw galsteen blijft..

5 jaar geleden

Heb het allebei meegemaakt en ze vormen in iig samen de top 2 van ergste pijn ooit.. Ik weet niet welke pijn erger is, maar ik heb toch liever weeën want er gloort dan nog ergens een fijn vooruitzicht aan de horizon waardoor het mentaal beter te dragen is. Als je dit nu nog kan schrijven klinkt galpijn iig zwaarder! Hopelijk blijft het hierbij voor je.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik heb afgelopen week een galkoliek gehad, verschrikkelijk veel pijn😦. Weeen heb ik geen ervaring mee maar daar zie ik nu een stuk minder tegen op😂

5 jaar geleden

Mijn ervaring. Koliekpijn erger ervaren. Puur omdat zo'n aanval ineens ontstaat en niet weet wat je met de pijn moet doen

5 jaar geleden

Duidelijk een galsteenaanval! En nog erger: een trommelvlies dat springt: vreselijk! Weeen zijn niks in vergelijking 😉