13 Reacties
5 jaar geleden
Weeen beginnen als krampen vaak te vergelijken bij een menstruatie dus in het begin hoeft het helemaal niet zo pijnlijk te zijn! Deze kan je goed opvangen vaak.
Regelmatig als is om de 5 minuten? En hoe lang houdt t aan? Altijd even bellen als je het niet vertrouwd..
Bij mijn eerste heb ik pas in de ochtend gebeld nadat het heftiger werd maar je voelt t zelf het beste aan denk ik
5 jaar geleden
Mijn vriendin zei ook dat de galsteen aanvallen die zij kreeg erger waren dan haar hele bevallin. Ze bevalt liever 10x dan dat ze weer zo een aanval krijgt zei ze
5 jaar geleden
Galsteenaanval!
Vond ik veeeeeeeeel pijnlijker
Ben 3x geopereerd en qls ik daaraan terug denk denk ik 'doe mij maar een bevalling'
(Maar had wel snelle bevallingen met mega weeenstorm)
Galsteenaanval duurde altijd heel lang
5 jaar geleden
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap meer dan 60 galcrisissen gehad en uiteindelijk geopereerd op 26w en ik vond een galcrisis veeeel erger dan bevallen!
5 jaar geleden
Bij mij waren de weeen in het begin nog redelijk te doen. Maar na enkele uren had ik een weeenstorm en dat wad echt vreselijk! Met een galcrisis heb ik geen ervaring.
5 jaar geleden
Heb het allebei meegemaakt en ze vormen in iig samen de top 2 van ergste pijn ooit.. Ik weet niet welke pijn erger is, maar ik heb toch liever wee毛n want er gloort dan nog ergens een fijn vooruitzicht aan de horizon waardoor het mentaal beter te dragen is. Als je dit nu nog kan schrijven klinkt galpijn iig zwaarder! Hopelijk blijft het hierbij voor je.
5 jaar geleden
Ik heb afgelopen week een galkoliek gehad, verschrikkelijk veel pijn馃槮. Weeen heb ik geen ervaring mee maar daar zie ik nu een stuk minder tegen op馃槀