12 Reacties
2 jaar geleden
Hi weet niet waar je heen gaat en of je dochter allergieën heeft op ed.
Maar dat wij naar Spanje gingen dachten wij o voedingspotjes hebben ze daar natuurlijk ook wel🙈 nou niet de juiste en zonder melk. Dus neem ze nu voor maar mee voor de dagen dat we uiteten gaan bv of iets eten wat hij niet mag.
Voor t vliegtuig vind ik ook altijd lastig. Hopelijk slapen ze de halve vlucht😂. Maar ik zou kijken wat je kind op dit moment leuk vind bv boekjes, blokjes, tekenen etc en dat dan meenemen. En eventueel wat filmpjes downloaden op je tel voor t geval ze alles zat in en misschien wel ff een kort filmpje wilt zien🙈
2 jaar geleden
Ik kreeg eens de tip om van die stickers voor autoramen mee te nemen voor in het vliegtuig. Ik had uiteindelijk zelf te weinig tijd om ze nog te kopen dus heb zelf geen ervaring maar vond het wel een heel goed idee. De volgende keer gaan ze bij ons in ieder geval mee 😁
2 jaar geleden
Bedankt voor de tips. We gaan naar turkije, ong 3 a 4 uurtjes vliegen. Ze heeft gelukkig geen allergieën dus ga er vanuit dat ze met ons mee kan eten. Ik neem wel voor de zekerheid een aantal potjes mee voor geval van nood.
Vind het lastig wat ik wel en niet mee moet nemen. Bij alle lijstje die ik vind online heb ik het idee dat ik ga verhuizen zoveel😅 maar wil ook niet het risico nemen om zonder iets te zitten. Alhoewel tegenwoordig je overal bijna alles kan kopen.
De raamstickers zijn ook een goeie, niet aangedacht maar die kan je indd ook in het vliegtuig gebruiken.
2 jaar geleden
Hoii, ik ben vorig jaar ook op vakantie in turkije geweest. Ik moest wel zeggen dat ik echt teleurgesteld was, ik vond niet direct groentepapjes alleen kleinere hoeveelheden en fruithapjes. In ieder geval heb ik er dan veel meer gekocht dan anders in de winkel om niet te kort te komen aan groentepapjes. Ik had een volle rugzak met knijpfruit meegenomen en ben wel goed toegekomen.. neem niet te veel kledij mee zo zit je koffer ook niet snel vol😅, daar vind je een heleboel kledij. Voor de rest heel veel succes🍀 op vakantie🥰