Wat moet ik regelen?

ennovy-24
één maand geleden
Volgen
Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb een afspraak staan bij de verloskundige en ik slik de nodige vitaminen. Maar wat kan/moet ik nu verder allemaal regelen tot ik een gesprek heb gehad met de VK?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Volgens mij niets.... 😊
  • Rapporteren
leonoor-24
één maand geleden
Volgens mij ben je helemaal good to go! Misschien je wat verdiepen in wat je wel en niet mag eten. Dr ZwangerHap app downloaden als je dat nog niet gedaan hebt is een goede tip hiervoor.
  • Rapporteren
ennovy-24
één maand geleden
Reactie op leonoor-24
Volgens mij ben je helemaal good to go! Misschien je wat verdiepen in wat je wel en niet mag eten. Dr ZwangerHap app downloaden als je dat nog niet gedaan hebt is een goede tip hiervoor.
Oja, die had ik ook al! Maar zo spannend allemaal en wil niks vergeten..
  • Rapporteren
leonoor-24
één maand geleden
Reactie op ennovy-24
Oja, die had ik ook al! Maar zo spannend allemaal en wil niks vergeten..
Ik snap je helemaal. Ik struin ook constant allerlei blogs af. Ook al lees ik telkens nog niets nieuws... ik moet nog wachten tot 16 maart voor m’n eerste echo dus je moet wat he... en er over praten kan ook alleen nog maar met m’n vriend 😅. Dan is dit top toch?! Al deze dames snappen dit 😂
  • Rapporteren
Merlina
21 dagen geleden
Heb je je huisarts gebeld en op de hoogte gebracht? Het is niet strikt noodzakelijk maar de praktijk vindt het fijn als je het doorgeeft.
  • Rapporteren
ennovy-24
21 dagen geleden
Reactie op Merlina
Heb je je huisarts gebeld en op de hoogte gebracht? Het is niet strikt noodzakelijk maar de praktijk vindt het fijn als je het doorgeeft.
Dat had ik inderdaad meteen gedaan, maar die klonk niet zo enthousiast en ik kon meteen de verloskundige bellen. Maar goed, is dus wel van mijn lijstje ;)
  • Rapporteren
NKr
20 dagen geleden
Regelen: niets. Doen: genieten van jullie geheimpje! En de zwangerhap is inderdaad best al handig. Wat je straks allemaal moet regelen laat de verloskundige je weten, inclusief indicatie van wanneer het geregeld moet zijn. En als je echt graag al iets wil doen kun je vast kijken naar kinderdagverblijven in de buurt. Maar ik zou nog zeker geen afspraak maken als het zo pril is.
  • Rapporteren