23 Reacties

5 jaar geleden

Vestje?

5 jaar geleden

Wij hadden gisteren een korte mouwen romper, dun broekje, dun truitje en een vestje aan

5 jaar geleden

Instoppen in een dekentje. Hier moet ik de armpjes eruit houden. Maar ik stop de deken onder haar oksels, onder het matrasje, anders schopt ze hem weg. Maar inderdaad een vest of een trui in een maatje groter eroverheen oid

5 jaar geleden

Ja is ff schakelen hè? Beetje hetzelfde als ik draag. Die bolle heeft het snel genoeg warm.

5 jaar geleden

Haha het valt ook niet mee. Ze groeien overal zo snel uit dat ik ook niet teveel wil hebben hangen. Vorige week dus halsoverkop nog een skipak besteld met die ijzige kou, nu halsoverkop een zomerjas 😄

5 jaar geleden

Ik heb een berenpakje aangetrokken. Niet een hele dikke. En toen bij mij in de draagzak. Daaronder had ze een trui aan en een legging en romper met lange mouwen. Het voelde goed aan qua temperatuur

5 jaar geleden

Een jasje met capuchon, in de voetenzak. Daaronder rompertje met lange mouwen of korte mouwen + vest. En dun broekje met dikke sokken eronder

5 jaar geleden

Ja maar is toch ook niet te doen joh, vorig weekend nog zo'n 25 graden kouder, 's nachts wel 30! Dus niet zo gek dat je daar niet alles voor in huis hebt toch😉 hier vanochtend in romper met korte mouwen, broekje, truitje met lange mouwen en winterjasje, zonder deken. Dat was te warm. We gaan zo nog even zonder jas en ga nu even zoeken naar een vestje en neem een dekentje mee voor de zekerheid.

5 jaar geleden

We hadden hem eerst zonder jasje/vestje aan. Maar ik merkte dat hij het wat frisjes had. Toen maar z’n vestje aangedaan. Een petje op en een spijkerbroekje met sokjes. Hij vond het heerlijk. Uiteraard zijn gezichtje ingesmeerd.

5 jaar geleden

Reactie op madelein5487

We hadden hem eerst zonder jasje/vestje aan. Maar ik merkte dat hij het wat ...
Mag ik vragen Hoeveel weken jou kindje is?

5 jaar geleden

Reactie op lalalaura

Mag ik vragen Hoeveel weken jou kindje is?
Bijna 17 weken

5 jaar geleden

Ja ik ben ook even de kluts kwijt qua weer haha. Vandaag hadden we een soort zomer jasje aan gedaan. De voetenzak lag in de wagen die eruit gehaald. En ook de muts niet meer. Had een dekentje over hem heen gedaan maar die had hij weg geschopt. Was ook niet nodig bleek. De kap van de wagen was wel dicht. Vond de wind wat frisjes. Verder gewoon kleding wat hij altijd aan heeft. Broekje shirt lange mouwen en romper korte mouw.

5 jaar geleden

Reactie op madelein5487

Bijna 17 weken
So wist niet dat ze dan al in de buggy konden.

5 jaar geleden

Reactie op lalalaura

So wist niet dat ze dan al in de buggy konden.
Hij is de bak bijna uitgegroeid. Is nu ongv 68 cm. De buggy kan ook in lig stand. Hij vind het heerlijk.

5 jaar geleden

Rompertje (zonder mouwen, heb ik altijd) shirtje en tuinpakje er overheen. En een vestje. Wel dubbele sokken omdat hij snel koude voeten heeft.

5 jaar geleden

Hier had hij alleen een rompertje met korte mouwen aan, een broekje, sokjes en een wat dikkere trui. In de wagen lag hij in een voetenzak, maar daar lag hij niet in ingepakt. Hij heeft het snel warm

5 jaar geleden

Ik had een ronper korte mouwen en blouse, toen wat afkoelde spijkerjasje aan.(was 20 graden in schaduw) Gelukkig kon ik die niet weerstaan voor de lockdown bij de zeeman 😂

5 jaar geleden

Ik ben ook echt totaal niet voorbereid op dit weer. Ik heb niet eens rompers met korte mouwen in deze maat. Daarentegen heeft ze wel een skipak, dikke muts en handschoenen😅

5 jaar geleden

Gisteren met een extra vestje over de normale kleding goed uit de voeten kunnen komen, vandaag is z’n zomerjas al binnen! Bedankt voor jullie reacties! ☀️

5 jaar geleden

Reactie op Demi & Wolf

Gisteren met een extra vestje over de normale kleding goed uit de voeten ku ...
Wat een super leuk jasje! Mag ik vragen waar die van is ☺️