29 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook pap maar doe altijd de ochtenden dat ik niet hoef te werken even een eitje (gekookt/gebakken/roerei) met wat kwark en fruit voor de afwisseling.
2 jaar geleden
Mijn dochter ook 20 maanden krijgt in de ochtend fles opvol melk en een boterham met boter en appelstroop
2 jaar geleden
Wij geven tot nu toe altijd brood. Onze dochter eet 1 bruine of volkoren boterham en drinkt daarbij een beker lauwwarme halfvolle melk. De laatste weken is ze echter niet meer zo happig op die boterham en vraagt ze vaak om fruit. Dat krijgt ze er nu ,als ze er om vraagt, naast.
Vanaf komende weel wil ik haar op mijn vrije dagen andere dingen als ontbijt aanbieden voor de variatie.
Ik dacht zelf aan naturel yoghurt of kwark met fruit, havermoutpap, toast met gebakken of scrambled ei, bananenbrood of gezonde pannekoekjes. Dat soort dingen.
Ben benieuwd..
2 jaar geleden
Tot op heden alleen borstvoeding. Zo vroeg heeft ze meestal geen honger.
Soms een paar hapjes brood als ik niet hoef te werken.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Mijn dochter ook 20 maanden krijgt in de ochtend fles opvol melk en een bot ...
Wij net zo ☺️ ( of fruitspread aardbei, smeerkaas kids, beetje boter met plakje kipfilet…)
2 jaar geleden
Reactie op Proud mom ♡
Wij net zo ☺️ ( of fruitspread aardbei, smeerkaas kids, beetje boter met pl ...
Ja dat probeer ik nu ook. Als ik ham ofzo erop doe dan eet ze alleen de ham op en laat ze het brood liggen. Ik probeer nu ook verschillende beleg.
2 jaar geleden
Reactie op Sesame
Meestal brood maar we wisselen af met met yoghurt met fruit en muesli, en h ...
Ontbijt is hier ook altijd een probleem . Soms eet ze wel van die poffertjes van de AH maar zo gezond is het niet die kant en klaar variant.
Zou je misschien het recept willen delen van de gezonde versie pannenkoeken?? Dan kan ik dat erns proberen 😊
2 jaar geleden
1 snee bruin brood met honing of amandel pasta of smeerkaas met een bekertje volle melk. Nadien nog een stukje banaan of druifjes. Andere dag havermout met melk met stukjes banaan. Dus afwisselend tussen deze 2 ontbijt-ideetjes :)