29 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben voor de wieg een koudschuim matras besteld. Kostte 45 euro dacht ik.

5 jaar geleden

Polyester matras gaat sneller doorzakken hebben ze mij verteld. Maar een kleine is niet zo zwaar. Maar hij zal minder lang mee gaan dan koud schuim. Maar voor die paar maanden zou ik zelf niet heel moeilijk doen

5 jaar geleden

Wij nemen geen wiegje, alleen zo een next to me bedje en daarna gewoon over naar de ledikant. Daarvoor hebben we een matrasje van Aerosleep.

5 jaar geleden

Wij hebben ook gekozen voor Aerosleep. Is wel iets duurder maar wordt veel aanbevolen.

5 jaar geleden

Wij hebben ook Aerosleep matrasje gekocht.

5 jaar geleden

Reactie op Rianne281

Wij hebben voor de wieg een koudschuim matras besteld. Kostte 45 euro dacht ...
Weet je misschien van welk merk dat was?

5 jaar geleden

Reactie op Sesame

Weet je misschien van welk merk dat was?
Ja van pretura via babypark gekocht.

5 jaar geleden

Je kunt ze ook voor circa €45 laten maken bij debedstee

5 jaar geleden

Ik heb research gedaan naar wat voor soort matrasje het beste zou zijn en ik kwam uit op koudschuim. Ik heb via bol.com voor een prachtige prijs een ledikant matras gekocht. 14 cm dik (dikte zegt verder niets, baby matras moet minimaal 8 cm zijn) en gemaakt van koudschuim. De hoes kan ik eraf halen en wassen. Voor 49 euro. Vond persoonlijk die van de Ikea tegenvallen, ook qua prijs voor wat je ervoor krijgt. Ben zo tevreden met de aanschaf van dit matras en ben ook blij dat ik er tevreden mee ben anders zou ik aan de gang zijn geweest met bestellen en terug sturen. Vele winkels waren toen dicht. Ik had liever in de winkels Willen kijken en voelen aan de matrassen maar na wat research en googlen naar een geschikt matras ben ik er toch uitgekomen. Ik kan de link hier plaatsen maar ik Lees dat jij een matras nodig hebt voor een wieg.

5 jaar geleden

https://debedstee.nl/product-categorie/matrassen/kindermatrassen/ Deze website bedoelde ik. Hebben wij ook ons eigen matras besteld. Worden gemaakt van koudschuim dus dat is zowel ademend als bacterie/schimmel wereld (dus tegen allergie). Misschien heeft iemand er wat aan.

5 jaar geleden

Ik heb de ikea krummelur gekocht obv de consumentenbond als 3e best getest :)

5 jaar geleden

De rest vd top tien

5 jaar geleden

Reactie op madame

Ik heb research gedaan naar wat voor soort matrasje het beste zou zijn en i ...
Hi Madame! Zou je de link voor mij willen plaatsen? :-)

5 jaar geleden

Reactie op KG.

Haloah🙋🏽‍♀️ Tuurlijk! Ik wil er ook nog even bij zeggen dat als je het besteld en je het niets vind je het zo weer kan retourneren. Persoonlijk ben ik er blij mee, maar ieder heeft natuurlijk zijn eigen mening. 👍🏼 Bekijk Baby Matras 60x120 x14 HR Koudschuim ( rust matrassen ) op: https://www.bol.com/nl/p/baby-matras-60x120-x14-hr-koudschuim/9200000058166124?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden

Reactie op madame

Haloah🙋🏽‍♀️ Tuurlijk! Ik wil er ook nog even bij zeggen dat als je het be ...
Ah lief, thanks! 💕

5 jaar geleden

Wij hebben besloten geen wiegje te nemen maar de kleine gelijk op z'n eigen kamer in de ledikant te laten slapen. Daarvoor hebben wij ook een aerosleep matras aangeschaft.

5 jaar geleden

Reactie op KG.

Ik kan ook nog een foto plaatsen (als je er behoefte aan is) van mijn ontvangen matras aangezien er op bol.com maar 1 niet een ontzettend duidelijke foto staat. Je kan de specificaties eventueel op de website nog doorlezen voor meer info.

5 jaar geleden

Reactie op madame

Ik kan ook nog een foto plaatsen (als je er behoefte aan is) van mijn ontva ...
Lief, maar ik weet voldoende! Volgens mij is dit een prima matras :-)

5 jaar geleden

Reactie op KG.

Lief, maar ik weet voldoende! Volgens mij is dit een prima matras :-)
🤗

5 jaar geleden

Reactie op madame

Haloah🙋🏽‍♀️ Tuurlijk! Ik wil er ook nog even bij zeggen dat als je het be ...
Ik zie toevallig bij dit matras dat die een anti muggen bewerking heeft gehad. Zou dan wel even heel goed informeren want dat betekent dat er gif in/op is gespoten en dat blijft er 7 jaar in zitten.