8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het een tijdje terug gehad. Op het kdv heerste het enorm. Hij heeft er weinig last van gehad, 1 dag een beetje verhoging gehad en eigenlijk helemaal geen jeuk. Na een week of 2 was alles weer helemaal weg. Ik heb verkoelende schuim gebruikt, voor verlichting van de pijn (die hij eigenlijk dus niet had) en voor het genezingsproces.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ze met 3 maanden gehad. Begon inderdaad met rode vlekjes, daarna kwamen er blaasjes op. Zaten over hele lichaam. Wij hadden verkoelende crème voor hem verkrijgbaar in apotheek. En een zemelen/havermout badje bracht veel verlichting.

2 jaar geleden

Heb je er misschien een foto van? Hier werden wij gebeld vanuit de opvang 2 maanden geleden dat hij waterpokken had. Echter naar 4 weken nog niet weg en blijken nu waterwratjes te zijn. Kan een jaar duren voordat ze weg gaan.

2 jaar geleden

Ons zoontje had ze met 1 jaar. Begon met rode vlekjes, waar vocht bultjes op kwamen en dan een korstje. Hij had er geen last van hebben verlichtende schuim gekocht en iedere dag in een badje met zemelen. Washandje zemelen in laten weken en ook washandje over de plekjes uitknijpen daarna niet afdrogen, maar droogdeppen en toen de schuim erop gedaan.

2 jaar geleden

Ja hier met 1 jaar waterpokken gehad. Begon met paar rode vlekjes in de nek en na een dag ook op buik rug en gezichtje. Hij had er veel jeuk aan. Zemelen badje en van dat schuim hielp wel wat. Vooral onrustig in de nacht door de jeuk. Was wel na een week bijna alweer helemaal weg!

2 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Mijn dochter zit er nu helaas helemaal onder..ze heeft het heel erg en er ook hoge koorts bij. Huisarts gesproken en moeten het goed in de gaten houden. Ze heeft ze ook in haar mond en op haar tong. ☹️

2 jaar geleden

Haverbadje deed het hier heel goed! Zowel bij de oudste van 4 jaar als de jongste van (toen) 14 maanden. Succes en sterkte ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Died23

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Mijn dochter zit er nu helaas helema ...
Beterschap let maar goed op kleine van een vriendin had ook die moesten naar het ziekenhuis met de kleine.