119 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben een kilo lichter juist met 8 weken. Zonder dat ik hoef over te geven.. denk dat m'n lichaam harder moet werken. Heb constant honger maar avond eten heb ik geen zin in steeds..

4 jaar geleden

Van de week op weegschaal gestaan en woog met kleren aan nog minder als december 🙈 ben benieuwd hoe hard het gaat. Heb nogal eet buien, jullie ook???

4 jaar geleden

Reactie op LaMayo

Ik ben een kilo lichter juist met 8 weken. Zonder dat ik hoef over te geven ...
Voor mij hetzelfde! Hele dag door kan ik eten (ook grotere maaltijden) en avondeten maar 3kwart soms nog niet eens en gewoon bommetje vol zitten...

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken en ook 1kg minder dan voorgaande weken. En heb niet gespuugd ofzo, dus wel gek.

4 jaar geleden

Ben net terug van vakantie en normaal ben ik na een vakantie aangekomen, nu was ik 1,5 kilo afgevallen. Eet ook weinig... ben veel misselijk😔

4 jaar geleden

In mijn eerste zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen, 22 kilo afgevallen en na 8,5 maand ben ik opnieuw zwanger. Niet echt gepland. Wel heel blij mee! Hopelijk valt het nu mee en kom ik niet weer 30 kilo aan, want dan moet er in totaal 38 kilo vanaf. 🙈

4 jaar geleden

Ik heb er eigelijk nog niet op gelet. Ik ben nu 6+3 weken. Heb wel misselijke vlagen over de dag verspreid maar ik eet alles wat los en vast zit. Ik zal dus ongetwijfeld aangekomen zit😅😂

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+2 en 3 kilo aangekomen.. nu heb ik ook gewoon 24/7 trek en eet ik alles wat los en vast zit, dus dat scheelt...

4 jaar geleden

In mijn eerste zwangerschap viel ik in het begin ook af. Na 3 maanden kwam ik pas aan. Daarna ging het hard en vlogen de kilo's om mijn oren. Zonder echte eetbuien.

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik ben nu 6+2 en 3 kilo aangekomen.. nu heb ik ook gewoon 24/7 trek en eet ...
Haha ik heb precies het zelfde, wanneer was jouw laatste menstruatie dag? Mijn verloskundige zei aan de telefoon dat ik minder ver was dan ik zelf had geteld.

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Haha ik heb precies het zelfde, wanneer was jouw laatste menstruatie dag? M ...
10 januari😊

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

10 januari😊
Dan had ik zelf ook goed gerekend want mijne was 9 januari. Maar volgens de verloskundige zou ik wanneer ik mijn echo heb (a.s vrijdag) 6 weken en 6 dagen zijn maar ik ben dan 7 weken en 1 dag. Wanneer heb jij je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Dan had ik zelf ook goed gerekend want mijne was 9 januari. Maar volgens de ...
Hmm dat is vreemd.. de verloskundige zei ook 16 oktober uitgerekend. Dan jij 15 gok ik zo😁 We hebben volgende week vrijdag een kennismakingsgesprek en helaas doen ze de eerste echo pas met 10 weken😔

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Hmm dat is vreemd.. de verloskundige zei ook 16 oktober uitgerekend. Dan ji ...
Oow extra lang in spanning zitten dan! Wij hebben eerst een echo en dan de week erna een kennismakingsgesprek. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook (uitgelopen op miskraam). Maken ze met het kennismakingsgesprek ook geen echo?

4 jaar geleden

Spannend meiden! Mijn laatste menstruatie begon op 12 januari, nu 6 weken volgens mijn berekening :)

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Oow extra lang in spanning zitten dan! Wij hebben eerst een echo en dan de ...
Ja als je al eens een miskraam hebt gehad doen ze de echo wel eerder.. Nee, ze hebben daar geen apparatuur om echo's te kunnen maken. Ze werken samen met een echocentrum😔 wel erg jammer!

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ja als je al eens een miskraam hebt gehad doen ze de echo wel eerder.. Nee ...
Jah misschien wel. Dacht eigelijk dat het normaal was omdat het bij de eerste zwangerschap ook zo was. Wel jammer dat ze het idd niet eerder doen bij jou. Voel jij je wel goed verder? Niet erg misselijk?

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Jah misschien wel. Dacht eigelijk dat het normaal was omdat het bij de eers ...
Ik voel me top! Heb nergens echt last van.. Beetje opgeblazen en pijnlijke borsten, that's it😊 En ik kan dus de hele dag door eten🤭🤣 Ja ik had ook eigenlijk verwacht en gehoopt dat ik al eerder een echo had.. mijn moeder vertelde me dat ze mijn hartje met 8 weken al heel goed kon horen! Maar ik moet dus echt wachten tot week 10😭 Ik kan wel eerder een echo laten maken, maar dan moet ik die zelf betalen.. En heb jij nog last van kwaaltjes?

4 jaar geleden

Ik ben 7wkn en exact hetzelfde... Voel me wel blubberiger 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Jm86

Ik ben 7wkn en exact hetzelfde... Voel me wel blubberiger 🤔
Ja dat dus! Dat heb ik ook!