119 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik voel me top! Heb nergens echt last van.. Beetje opgeblazen en pijnlijke ...
Gelukkig maar dat je je zo goed voelt! Ik voel me soms wat misselijk, mijn borsten doen echt pijn en ik zit al aan eten te denken als ik nog aan het eten ben, hahaha. Mijn vriend zegt dat ik dat altijd wel heb gehad😂 Het lijkt mij heel bijzonder als je dat voor het eerst hoort, vind het maar spannend ☺️

4 jaar geleden

Twee ons aangekomen. Nu 6 weken zwanger. Met mijn eerste was ik maar 5 kilo aangekomen. Nu met tweede hoop ik niet meer dan 8 kilo aan te komen. Ik blijf 3 a 4 keer per week matig- intensief sporten en eet, naast waar ik zin in heb, heel gezond en ruim voldoende zodat mijn 'brandertje' lekker blijft lopen.

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Gelukkig maar dat je je zo goed voelt! Ik voel me soms wat misselijk, mijn ...
Jaa lijkt mij ook heel erg bijzonder! Ben zo benieuwd!!

4 jaar geleden

Reactie op LaMayo

Ik ben een kilo lichter juist met 8 weken. Zonder dat ik hoef over te geven ...
Ik heb precies hetzelfde en ook constant honger! Drink nu 2 liter water per dag om vol te raken..

4 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Van de week op weegschaal gestaan en woog met kleren aan nog minder als dec ...
Ik weet ook minder dan voor mijn zwangerschap.. Ben gelukkig niet de enige haha. Vreselijk last van eetbuien 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Van de week op weegschaal gestaan en woog met kleren aan nog minder als dec ...
Weeg* bedoel ik.

4 jaar geleden

Gewicht redelijk gelijk gebleven, maar heb totaal geen honger. Moet mezelf echt naar de keuken loodsen om wat te eten. Merk wel dat ik veel beter geuren op begin te pikken.

4 jaar geleden

Ik schommelde voor mijn zwangerschap altijd met mijn gewicht zo’n verschil van 5kg, daar blijf ik momenteel nog netjes tussen hangen ☺️ Al zegt mijn vriend wel dat ik verdikt ben 🤔

4 jaar geleden

Hier niks nog na 7 weken.

4 jaar geleden

2kg erbij, 5 weken. Dit door vreetbuien waar ik eerst aan toegegeven heb. Nu kan ik ze beter aan. Ik probeer ook dagelijks rustig te sporten om alles wat in balans te houden :-)

4 jaar geleden

Nog steeds zelfde gewicht als voor mn zwangerschap. Nu 9wkn ver

4 jaar geleden

Ik ben nu 9+3 weken zwanger en ongeveer 1,5 kilo afgevallen. Sinds een paar dagen wordt de misselijkheid wat minder en mijn trek in eten meer.. (ik denk uren per dag aan ongezond eten, bizar). Ik denk dus dat het aankomen binnenkort wel zal beginnen!

4 jaar geleden

Hier ook een kilo aangekomen. Ben nu 6+3

4 jaar geleden

Ik schommel steeds tussen de kilo a 1.5 kilo! Hiervoor at ik koolhydraat beperkt waardoor ik redelijk goed van alle suikers kan afblijven! Ik heb heel veel trek in fruit!

4 jaar geleden

7+2 hier, maar ik val juist alleen maar af atm. Maar ik denk dat daar nog verandering in gaat komen :)

4 jaar geleden

Reactie op Marrie14

Ik schommel steeds tussen de kilo a 1.5 kilo! Hiervoor at ik koolhydraat be ...
Precies hetzelfde hiervoor was ik ook gezond bezig en gezond afvallen. Gelukkig geen suiker attack.

4 jaar geleden

Morgen 8 weken en 2 kg lichter ivm braken

4 jaar geleden

Vandaag 8 weken en al 2kg bijgekomen.. ik heb dan ook constant honger, haha

4 jaar geleden

Ook maar eens op de weegschaal gaan staan en tot mijn verbazing ben ik lichter dan ik in lange tijd ben geweest! Ondanks dat ik echt opgeblazen ben hahaha

4 jaar geleden

10+6 weken zwanger en nog maar 300 gram aangekomen. Zo goed als niets dus, maar moet zeggen dat ik erg op mijn voeding let om gezond en gevarieerd te eten.