5 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat je moet doen waar jullie je fijn bij voelen! Wij plannen hier alles om het slaapje heen, en gaan in de avond nooit weg omdat hij om 19 naar bed gaat(of oppas als we samen weg gaan natuurlijk).
Je kunt zeker een uitzondering maken op jullie schema en kijken hoe het loopt, maar wel alleen als je dit zelf ook wilt en niet omdat het van je verwacht wordt.
Zo sta ik er een beetje in 🙊
Heel veel plezier!
2 jaar geleden
Toevallig een familie weekend gehad. Wij planden alles om haar middagdutje heen, vonden het wel belangrijk dat ze haar slaap kon pakken, juist omdat alles extra leuk en vermoeiend was. Hebben wel gezegd dat de anderen vooral lekker moesten doen wat zij wilden en dat wij het niet erg vonden om dan (deels) ons eigen plan te trekken.
2 jaar geleden
Gedeeltelijk plannen om het dutje heen en gedeeltelijk gaat ze gewoon mee. Ook nu ga ik met haar dagjes naar de efteling...slaapt ze niet, komt ook wel goed.
2 jaar geleden
Ik denk inderdaad ook dat je beter je eigen gevoel kan volgen.
Onze zoon slaapt ook in de auto of kinderwagen maar wij zorgen er wel voor dat dit maar 1 dag van het weekendje voor komt. Dus bijvoorbeeld op zaterdag eropuit maar dan zondag middag het dutje wel in zijn bedje. Dan is het een beetje geven en nemen 😄