189 Reacties

2 jaar geleden

Haha dat was jij! Wat grappig! Gefeliciteerd !
Haha wat leuk 🤩 hier ook een Nora! En ook al beetje bezig 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Haha wat leuk 🤩 hier ook een Nora! En ook al beetje bezig 🥰
Prachtige naam hihi😁

2 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ 7 weken

2 jaar geleden

Hier bijna 12 weekjes zwanger van de 2e. Mega gewenst en niet verwacht dat het zo snel mocht lukken

2 jaar geleden

Ahh gefeliciteerd allemaal! Superleuk! Ik moet mijn man nog overhalen 😂 tot die tijd geduld hebben. 😜

2 jaar geleden

Hier ook nu 11 weken

2 jaar geleden

Wij zijn bezig met IVF. Vorige kindje 2 jaar geduurd. Nu zo in dubio of we direct weer willen starten of nog even willen genieten met zijn drieën. Ene kant zo bang dat het weer 2 jaar duurt en aan de andere kant misschien wel niet omdat ik al zwanger ben geweest.

2 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat er zoveel zijn! Hier ook 16 weken zwanger van de tweede 🥰 een onverwachte maar leuke verassing!

2 jaar geleden

Ik ben nu 18 weken zwanger. Ik werd zwanger van onze eerste door een ICSI traject en dit duurde 5 jaar. Nu zomaar, totaal onverwacht maar heel erg welkom 🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Wij zijn bezig met IVF. Vorige kindje 2 jaar geduurd. Nu zo in dubio of we ...
Pff lijkt me ook erg lastig. Hopelijk duurt het de volgende keer geen 2 jaar! ❤️

2 jaar geleden

Hier ook weer zwanger. Nu 11,5 week!

2 jaar geleden

Reactie op Angela88

Ik ben nu 18 weken zwanger. Ik werd zwanger van onze eerste door een ICSI t ...
Wauw! Gefeliciteerd 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Wij zijn bezig met IVF. Vorige kindje 2 jaar geduurd. Nu zo in dubio of we ...
Ja dat vind ik ook zo! Hier zelfde maar wel uiteindelijk tweede ivf poging al zwanger. Dus wacht toch nog wel even..

2 jaar geleden

Hier nu bijna 19 weken zwanger 😊 Onze kleine is alweer bijna 10 maanden.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Bij mij zit er 14 maanden tussen beide en ik vind het pittig 😬 Geniet ervan en succes!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Mijn dochtertje is over 2 dagen alweer 9 maanden. Wij zijn het ook alweer een tijdje aan het proberen! Ben nog helemaal niet aan de anticonceptie gegaan, maar heb ook bijna geen eisprong dus het duurt ff… Er is nu een aanvraag gedaan voor de gynaecoloog, om dit te laten checken 🙈

2 jaar geleden

Reactie op H C

Gefeliciteerd allemaal! Bij mij zit er 14 maanden tussen beide en ik vind h ...
Dat geloof ik helemaal. Ik denk ook echt wel dat het pittig is. Maar lijkt me ook echt super leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd 😊

2 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Gefeliciteerd allemaal! Mijn dochtertje is over 2 dagen alweer 9 maanden. W ...
Ohh spannend zeg! Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen jullie snel ook zeggen weer zwanger te zijn 😘

2 jaar geleden

Helaas vandaag een miskraam gehad 😭 volgende keer hopelijk met geluk

2 jaar geleden

Reactie op Vissen94

Helaas vandaag een miskraam gehad 😭 volgende keer hopelijk met geluk
Ohh wat erg😔 Veel sterkte! ❤️