189 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Vissen94

Helaas vandaag een miskraam gehad 😭 volgende keer hopelijk met geluk
Wat verdrietig! Heel veel sterkte 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Vissen94

Sterkte 😢❤

3 jaar geleden

Reactie op H C

Gefeliciteerd allemaal! Bij mij zit er 14 maanden tussen beide en ik vind h ...
Bij ons zit er straks ook 14 maanden tussen. Ik denk soms ook wel o jee hoe ga ik dat straks allemaal doen? 😅 Wat vind jij er vooral pittig aan?

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Bij ons zit er straks ook 14 maanden tussen. Ik denk soms ook wel o jee hoe ...
Ook heel erg benieuwd. Bij ons zal er straks 1,5 jaar tussen zitten... Ook heel benieuwd hoe t gaat zijn 🙈🙈

3 jaar geleden

Wat fijn om te lezen dat er meer zijn. Hier zoontje van oktober en nu 12 weken zwanger van de 3e . Had een tweeling en miskraam van een waardoor ik er pas met 7 weken achter kwam. Moest wel even wennen weer aan het idee zo snel maar komt goed 😃

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Bij ons zit er straks ook 14 maanden tussen. Ik denk soms ook wel o jee hoe ...
Ik vond het 3e trimester zwaar. Mijn dochter liep toen nog niet dus ik moest haar continue optillen. Kreeg erg veel last van me bekken en rug. Je kunt niet zoals bij je eerste zwangerschap even rusten want je staat de hele dag *aan* voor je kind. Toen mijn 2e er was liep mijn dochter nog steeds niet, pas bijna 2 maanden later. Dus ook toen veel optillen. Ik vond het emotioneel zwaar omdat ik mijn dochter de eerste 2 maanden amper aandacht heb kunnen geven. Dat deed pijn. Mijn zoontje spuugde veel en had veel last van darmkrampen heeft dus veel gehuild. We moesten altijd 4 ogen hebben omdat mijn dochter niet te vertrouwen was als ze bij haar broertje stond/zat. Vinger in z'n oog prikken of heel hard op zijn hoofd of borst slaan kwam dagelijks voor. Wanneer hij huilde, huilde zij ineens mee en als je maar 3 uurtjes hebt geslapen kun je wat minder hebben. Mijn partner had sowieso 1,5 maand vrij genomen. Toen hij weer moest werken was ik elke week standaard een paar dagen alleen met beide kids. Zo een dag bestond letterlijk uit: op de bank zitten met beide kids om me heen. Ik kon nergens heen ivm slaapjes. Met 2 zulke kleine kindjes is het best een uitdaging om even uit huis te gaan. Uiteindelijk heb ik het gewoon maar gedaan hoor. Nu mijn zoon bijna 9 maanden is en mijn dochter bijna 2 jaar begint het iets makkelijker te worden. In de zin van, ze slapen beide lekker door en me dochter doet 1 slaapje, mijn zoon 2. Dus er is een ritme. Ik kan makkelijker alleen de deur uit met beide. Er is nog geen sprake van spelen met elkaar daar is mijn zoon nog te klein voor, wel maken ze nu echt contact met elkaar. Dat is heel leuk om te zien! Ik weet dat ze het heel leuk gaan hebben samen hoor en ik ben hartstikke dankbaar dat ik hem heb gekregen. Een cadeautje! Maar ik ben wel gewoon eerlijk dat het best pittig is. Ik verwacht dat het nog makkelijker wordt als hij straks kan lopen?! Wat ik nu wel merk en besef is dat mijn lichaam het wel heel zwaar heeft gehad. Ik voel me 10 jaar ouder 😅

3 jaar geleden

Reactie op Vissen94

Jeetje sterkte😞

3 jaar geleden

Reactie op H C

Ik vond het 3e trimester zwaar. Mijn dochter liep toen nog niet dus ik moes ...
Dank je voor je antwoord! Oei, dan staat ons nog wat te wachten 😅 Ik laat het maar gewoon over me heen komen allemaal straks 😉

3 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben waar het weer bij kriebelt 😂 Als ik de oude echo’s en foto’s bekijk mis ik het echt, wat een prachtige ervaring was het ook Wij proberen het momenteel, nu echt wel meer gepland dan de eerste dus ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan!

3 jaar geleden

Hier zit er straks 11 maanden tussen. Jongste is van eind september 2020. Nu 32 weken zwanger . Begin september als het goed is komt deze kleine 🤗😍👶

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger. Weet nog niet hoelang maar zal iets in de 6 weken zijn 🥰

3 jaar geleden

Krijgen jullie ook steeds dezelfde reacties in jullie omgeving? Dat het wel heel snel is enzo?

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Krijgen jullie ook steeds dezelfde reacties in jullie omgeving? Dat het wel ...
Ja super irritant en ongemakkelijk. Hoe reageer jij daarop?

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Krijgen jullie ook steeds dezelfde reacties in jullie omgeving? Dat het wel ...
Ja! En dan ook nog; je wordt nu wel sneller dik 😂 Voel ook de drang om me te verantwoorden, jullie?

3 jaar geleden

Reactie op egt

Ja! En dan ook nog; je wordt nu wel sneller dik 😂 Voel ook de drang om me ...
Nou het verbaasd me dat mensen durven vragen: ow, zo dan, gepland?!

3 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Ja echt brutaal pff

3 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Inderdaad! Getsie

3 jaar geleden

Wij hebben altijd gezegd dat we als het kon graag 2 kindjes kort op elkaar zouden willen dus hier reageert iedereen alleen blij verrast :) het is ook wel iets sneller dan gepland/verwacht maar dat geeft helemaal niet hihi.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy1234

Ja super irritant en ongemakkelijk. Hoe reageer jij daarop?
In het begin vond ik het ook heel ongemakkelijk en ging ik me verantwoorden door te zeggen dat het voor ons ook een verrassing was 🙈 Maar nu zeg ik juist expres ja wat leuk hè! We zijn er zo blij mee 😆

3 jaar geleden

Reactie op egt

Ja! En dan ook nog; je wordt nu wel sneller dik 😂 Voel ook de drang om me ...
Dat had ik ook in het begin ja 😂