6 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben ook geen grote familie of vrienden met kids van dezelfde leeftijd. Mijn zus en de zus van mijn vriend hebben ook geen kinderen. Mijn zoontje weet niet beter en mijn dochtertje straks ook niet, ik nodig op zijn verjaardag alleen de mensen uit wie daadwerkelijk onderdeel zijn van zijn leven. Het is zijn verjaardag en die moet die vieren met de mensen wie die lief heeft en geen grote “party” omdat dat tegenwoordig helemaal opgehyped word. Maar zo staan wij erin
één jaar geleden
Reactie op MommyofN.
Wij hebben ook geen grote familie of vrienden met kids van dezelfde leeftij ...
Ja same here! Wel veel familie uitgenodigd maar er kwamen maar weinig mensen. Gelukkig wel de mensen die dichtbij staan. Beste verjaardag ooit. Lekker rustig en gemoedelijk. Kindjes heerlijk gespeeld.
één jaar geleden
Hallo , geen zorgen ! Beter een kleine gezellig groepje, maakt voor je kindje niet uit, zo lang er een leuk vriendje is is het al voldoende. Is toch met volwassenen ook zo, meestal toch ook 1 tot 5 écht goede vrienden ? :)
één jaar geleden
Ik zou je geen zorgen maken. Het gaat erom dat je kind een mooie dag heeft. Niet hoeveel mensen er zijn. Mijn dochter wordt in oktober 3 en in kies er juist nu ze nog niet op school zit voor een klein feestje. Ik ben juist van dat het echt om mijn kind draait en niet de gasten. Ik vier het ook alleen met met opa en oma. En in de ochtend omdat het kon even met haar beste vriendje van de opvang spelen. Verder heel rustig. Wanneer ze echt op school zit wordt het wat groter met vriendjes en vriendinnetjes.
één jaar geleden
Het gaat om de belangrijkste mensen in je leven niet om de hoeveelheid.