7 Reacties

2 jaar geleden

Ahh snap je dilemma. Klinkt hard, maar jij verdient ook vakantie. En als jullie zouden gaan, komt alles op jou neer. Wil je dat wel? Een alternatief is een auto huren op t vliegveld? Dat je toch iets vrijer ben. Mja, dan blijft de situatie hetzelfde. Vervelend!

2 jaar geleden

De zorg heb je thuis ook… Ik zou lekker gaan: andere omgeving geeft al gauw vakantiegevoel toch?

2 jaar geleden

We hebben inderdaad besloten te gaan en zojuist tickets geboekt. We gaan alleen de laatste week. Zo kan mijn man 2 weken thuis herstellen voor vertrek en kunnen we er toch even een week lekker tussen uit! ☀️

2 jaar geleden

Hier een soortgelijke situatie. Man is een jaar geleden aan zijn enkel en heeft allerlei complicaties gehad waardoor hij nog altijd niet kan lopen en krukken heeft. Eerlijk gezegd hebben wij de vakantie overgeslagen want met 2 kinderen leek het me pittig maar als ik je een advies kan geven kun je beter elders lekker genieten en een vakantiegevoel hebben. Zorgen moet je toch als je kids heb en er lekker even uit zal vast fijn zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Makeithappen

Hier een soortgelijke situatie. Man is een jaar geleden aan zijn enkel en h ...
Wat vervelend dat je man (en daardoor jullie als gezin) nu al een jaar tobt! Lijkt me ook zwaar voor jou.. zorgen moet ik inderdaad toch en daar zijn we met nog een stel, dus ben ik niet alleen verantwoordelijk voor boodschappen, koken, opruimen, etc. + mijn dochter heeft dan ook nog een kindje om mee te spelen. Dat maakt het voor mij misschien wel relaxter dan thuis 🙈🤞 Het leek ons inderdaad fijn om toch even in een andere omgeving te zijn en stellen ons nu gewoon in op een weekje bij een huis met zwembad en wellicht wat wandelen door het dorpje. Hopelijk hebben we de juiste keuze gemaakt 😅

2 jaar geleden

Hopenlijk hebben jullie alsnog een fijne vakantie!

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Wat vervelend dat je man (en daardoor jullie als gezin) nu al een jaar tobt ...
Het was op het begin zwaar omdat hij toen ook alleen maar aan de medicatie zat en ik er letterlijk alleen voor stond maar, nu bijna een jaar later ben ik het gewend en helpt hij waar mogelijk! Hopelijk hebben jullie alsnog een fijne vakantie gehad 😊👍