11 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft hier ook last van maar ik heb gewoon een hydrofiele slabber die ik ong ieder uur vervang zodat de slabber goed droog is

5 jaar geleden

er zijn plastic slabbers verkrijgbaar. Direct afdrogen. Dat schuurt ook niet en is lekker glad. En na elk hapje even snel spoelen met water en direct smeren.

5 jaar geleden

er zijn plastic slabbers verkrijgbaar. Direct afdrogen. Dat schuurt ook niet en is lekker glad. En na elk hapje even snel spoelen met water en direct smeren.

5 jaar geleden

Reactie op Fro

Mijn zoontje heeft hier ook last van maar ik heb gewoon een hydrofiele slab ...
Bedoel je dan echt slabbers voor het drinken/eten of van die kwijlslabjes voor tijdens het spelen?

5 jaar geleden

Misschien dom maar zou het niet aan je wasproduct kunnen liggen waarop zij reageert? Onze slabben en kwijldoekjes zijn gewoon van katoen.

5 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Misschien dom maar zou het niet aan je wasproduct kunnen liggen waarop zij ...
Nou ik zit toevallig net haar was te vouwen en dacht precies hetzelfde. Misschien ook maar neutraal wasmiddel gebruiken voorlopig. Heb nu robijn zonder wasverzachter uiteraard

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon een hydrofiel luier. Maar zou eens naar je wasmiddel kijken. Ik gebruik altijd neutrale. Zonder toevoegingen.

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook een gevoelige huid. Wij gebruiken deze slab. Zeer tevreden over! Deze kun je gewoon afwassen en dan laten drogen. https://www.babypark.nl/oxo-tot-slab.html?color=844

5 jaar geleden

Ik ben huidtherapeut en het klinkt alsof het inderdaad aan het wasmiddel kan liggen. Alle baby dingen zou je met neutral kunnen wassen en met eten kun je van te voren een laagje vaseline smeren op de uitslag. Dan komt het eten niet direct in aanraking met de huid. Vooral fruit is zuur en kan irritatie veroorzaken op een kapotte huid.

5 jaar geleden

Reactie op Au3-20

Ik ben huidtherapeut en het klinkt alsof het inderdaad aan het wasmiddel ka ...
En na het eten goed droog maken en weer insmeren met een vette crème (vaseline sluit af, maar verzorgt niet). Let hierbij op dat het een neutrale crème is (zonder parfum enzo), dit zou je bij een apotheek of het cb/je huisarts kunnen vragen.

5 jaar geleden

Wij gebruiken silly billyz