9 Reacties
2 maanden geleden
Name it valt erg mooi! Ook vaak een aansnoer koord in.
Ik heb alleen meiden, maar van een vriendin hoorde ik dat vingino ook mooi valt, maar die zijn wel duur denk ik 馃槄
vorige maand
Reactie op Carieniepienie
Name it valt erg mooi! Ook vaak een aansnoer koord in.
Ik heb alleen meide ...
Nou mijn dochter is heel smal alles zakt van haar kont af. 1 vingino en krijg hem niet meer dicht. Misschien net pech bij deze broek, maar ze heeft nog nooit gehad dat een broek te smal was voordat hij te klein was.
vorige maand
Reactie op Mamameisje
Nou mijn dochter is heel smal alles zakt van haar kont af. 1 vingino en kr ...
Oh haha misschien bij meisjes dan anders. Die vriendin heeft een jongen.
vorige maand
Even een update: ik ben helemaal fan van Shoeby! Voor de kids heet het label Jill&Mitch of Jilly&Mitch of J&M. Zitten echt perfect bij mn zoontje, ik hoef niets aan te snoeren/ te knopen en kwalitatief ook heel mooi! (hij is dus 5,5 jaar maar met 105cm lang en 16kg)
Daarnaast heb ik een jogjeans/ baggyjeans van scapino, die moet je aansnoeren met een koortje (hoort bij het model) valt wat ruimer dan Shoeby maar zit ook goed. We hebben via vinted 3 broeken van name it gekocht, die zitten ook fantastisch 馃ぉ maar Shoeby blijft favoriet 鉂わ笍
vorige maand
Reactie op Carieniepienie
Oh haha misschien bij meisjes dan anders. Die vriendin heeft een jongen.
Ohjaaa mijn ervaring is 眉berhaupt dat jongenskleding gemiddeld groter en wijder valt dan dat van meisjes.
vorige maand
Reactie op Mamameisje
Ohjaaa mijn ervaring is 眉berhaupt dat jongenskleding gemiddeld groter en wi ...
Oh haha heb alleen maar ervaring met meisjes dus dat zou ok echt niet weten. Sowieso zijn kledingmaten een bijzonder iets 馃ぃ