22 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent stomer en blender (4in1). Super fijn en handig!

4 jaar geleden

Wij hebben zo’n baby cook unit gekocht, lekker makkelijk 😀

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Erg fijn!

4 jaar geleden

Een normale staafmixer. Doet prima z'n werk. En scheelt veel ruimte in het keukenkastje en een hoop geld

4 jaar geleden

Reactie op Mirandaw

Wij hebben ook deze! Heb het via marktplaats echt helemaal prima in orde en 30 euro betaald ipv 100. Is echt super handig dit ding!

4 jaar geleden

Wij hebben een staafmixer set van de blokker. €18 en gelijk een hakselaar en klopper erbij. Werkt super goed. Ook voor smoothies als je ontdooid fruit neemt.

4 jaar geleden

Wij gaan pletten ipv mixen dus geen staafmixer nodig 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mirandaw

Omg ik hou van deze, ik kan echt niet zonder. Zo super makkelijk en snel. Ik had hem voor de lockdown gekocht bij de blokker voor 60 euro. Maar hij is nu in de reclame bij de online shop van de lidl.

4 jaar geleden

Wij hebben die ook zijn er super blij mee!

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon een staafmixer gekocht en werkt heel goed om te pureren!

4 jaar geleden

Deze hebben wij, één type ouder, al voor onze eerste gebruikt en nu weer! Handig als je wilt stomen ipv koken. En je kunt ook blenden en flesjes/potjes verwarmen😊 https://www.wehkamp.nl/alecto-5-in-1-gezonde-babyvoeding-foodprocessor-16563921/?MaatCode=0000&gclid=Cj0KCQiA4feBBhC9ARIsABp_nbW0-i3taJDBlaxVextX8LxRInysEtt8Z5MnVLtRSUSav3NOYOP0tmkaAss7EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

4 jaar geleden

Philips avent 4 in 1 gekocht bij Amazon. € 100 ipv 165 euro ☺️. Vandaag binnen 🥳 Philips Avent 4- in 1 Baby food maker - Steaming, blending, defrosting and heating - Includes nutritional advice and recipes - Easy to clean - SCF883/01 https://www.amazon.nl/dp/B07FN4CL35/ref=cm_sw_r_cp_api_i_HD6NRGTQKYK0MW5J1EHC

4 jaar geleden

Voeden volgens de kleintjes methode, heb je geen blender voor nodig ;)

4 jaar geleden

Babycook

4 jaar geleden

Ik heb een avent stomer/blunder super handig! Ik kan nietmeer zonder

4 jaar geleden

Braun multi quick 9, hij is echt super! 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht heel erg blij mee 😊

4 jaar geleden

Reactie op Dayna94

Wij hebben deze gekocht heel erg blij mee 😊
Die hebben wij ook. Gaan hem van de week uitproberen. Tips?