59 Reacties

5 jaar geleden

Tripptrapp. Ideaal ding, gaat een eeuwigheid mee.

5 jaar geleden

De stokke tripp trapp. Die koop je voor t leven. Hier gaan we ze ook als burostoel gebruiken😅

5 jaar geleden

Kidsmill

5 jaar geleden

Wij hebben de Tripp Trapp echt ideaal nu nog met de newborn ding erop maar vind m echt heel fijn

5 jaar geleden

Wij hebben de stoel van onderstaande link aangeschaft en ons zoontje van 19 weken zit er al heel mooi in! Hij zit nu elke avond bij ons aan tafel een klein hapje te eten en als wij klaar zijn gaat hij er ook weer uit. Hij vind het geweldig! Moet wel zeggen dat hij al heel goed met ondersteuning kan zitten en alle kanten op rolt dus al wel goed sterk is. https://www.babypark.nl/qute-q-smack-kinderstoel.html?color=31

5 jaar geleden

Stokke tripp trapp! Al vanaf de geboorte in gebruik icm newborn set😍

5 jaar geleden

Wij hebben ook de Tripp Trapp stoel, we zijn er heel blij mee

5 jaar geleden

Wij hebben de kinderstoel van Kidsmill, zelfde als trip trap maar dan een slag goedkoper. Met de babyinzet gebruiken we hem al vanaf dat onze dochter een paar weken oud is. Mooi op tafel hoogte, gezellig samen eten. Ideaal om uit te buiken na de fles. Ook is er een onderstel bij te kopen om de babyinzet als wipstoel te gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben de meegroei stoel van Geuther. Mijn dochter van 4 zit er nu nog op, maar zal er afscheid van moeten nemen als haar zusje erin kan. De stoel kan 85 kilo aan, dus ik kan er ook op zitten. Is hetzelfde principe als de Stokke Tripp Trapp, alleen is het prijskaartje anders.

5 jaar geleden

Wij hier kidsmill! Twijfelde tussen triptrap en kidsmill, maar vind de leuning van kidsmill hoger. En heeft wieltjes op achterste poten zodat ie niet achterover kan vallen

5 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Wij hebben de Tripp Trapp echt ideaal nu nog met de newborn ding erop maar ...
Hier ook. Tweedehands maar wel helemaal opgeknapt 👌🏻

5 jaar geleden

Wij hebben de Stokke Tripp Trapp

5 jaar geleden

Wij hebben een stokke tripp trapp. Daar kan je heel lang mee doen. Worden vaak tweedehands aangeboden.

5 jaar geleden

Tripp trapp! De dure newbornset gebruik je maar kort, dus die hebben we gehuurd. Ideaal! Kan ze zo mee aan tafel. Wij vinden 'm super, ook met de babyset

5 jaar geleden

De tripp trapp stoel. Ideaal! New born set 2e hands gekocht..

5 jaar geleden

Stokke Tripp Trapp + newborn set samen gekocht op marktplaats 👌🏻

5 jaar geleden

Wij hebben de hauck, bevalt prima! Bijna hetzelfde als tripp trapp alleen goedkoper.

5 jaar geleden

Wij hebben de hauck, bevalt prima! Bijna hetzelfde als tripp trapp alleen g ...
Hebben wij ook! Hele fijne stoel inderdaad....

5 jaar geleden

Safety first bij de lidl (online), voor €60 als ik het met goed herinner.. Een hele fijne mee groei stoel! Hier zit alleen geen new born set bij..

5 jaar geleden

Reactie op Bentley

Safety first bij de lidl (online), voor €60 als ik het met goed herinner.. ...
Wij hebben deze ook, hebben er nog een kussen bij gekocht. Zit nog ingepakt. Ik sta te popelen om hem uit te pakken (momenteel nog enkele renovaties uit voeren in ons nieuwe huis, stoel ligt daar al) Mijn dochter had een gewone kinderstoel geen meegroei stoel (maar een stoel waarvan je het onderstel als tafeltje kan gebruiken en het stoeltje zonder tafeltje eraan zetten😉 ook is die makkelijk op te bergen omdat het stoeltje in het tafeltje past 😊