14 Reacties

5 jaar geleden

Mijn kraamverzorgende tipte mij de kokos vet van de Aldi. Sindsdien gebruiken wij die en het werkt goed en het is maar een paar euro haha 😇

5 jaar geleden

Reactie op JisMiss

Mijn kraamverzorgende tipte mij de kokos vet van de Aldi. Sindsdien gebruik ...
Ik moest daar ook gelijk aan denken toen ik hier op ging googlen! Daar is hij voordelig en ik hoorde voor het eten bakken etc al goede verhalen er over. Werkt het bij jullie goed voor op de huid?

5 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Ik moest daar ook gelijk aan denken toen ik hier op ging googlen! Daar is h ...
Ja zeker! Ik gebruik het wanneer hij net onder de douche komt, smeer ik hem helemaal in. Hij had een droge huid maar nu niet meer 😁 Je kan het ook nog voor het eten gebruiken inderdaad, schijnt een stuk gezonder te zijn om in te bakken.

5 jaar geleden

Reactie op JisMiss

Ja zeker! Ik gebruik het wanneer hij net onder de douche komt, smeer ik hem ...
Je schraapt er een beetje van met je nagel uit en door je lichaamswarmte smelt het meteen in je hand.

5 jaar geleden

Wij gebruiken de geurloze van Bio Fan, hij staat op de verwarming zodat hij vloeibaar blijft en we doen het met een watje op zijn billen smeren tegen luieruitslag. Zijn rode verdikte billen waren binnen 2 dagen over en nu smeren we nog preventief.

5 jaar geleden

Deze gebruiken wij ook! Naar mijn weten moet je juist niet een geurloze nemen omdat die zo in temperatuur verhoogt is dat het grootste gedeelte van de goede stoffen dan kapot zijn/ niet aanwezig. Ik heb een aantal vergelijkingen gelezen en dit merk komt altijd het beste uit de bus (cold-pressed, etc)

5 jaar geleden

Ik gebruik ook kokosolie maar met geur, en daarnaast ook shea boter, lekker zacht en geen uitslag

5 jaar geleden

Hi ladies! De hele goedkope cocosolie is helaas wel op een hele slechte manier voor onze planeet gefabriceerd... Voor degene die zich daarom bekommeren; dan weet je dat 😃 Beter geef je iets meer uit dan is het goed voor jezelf, je kindje en de planeet... Later voor je kindje 🤗

5 jaar geleden

Mijn moeder maakt zelf cocosolie als die op is gebruik ik de olie van “Naif” ook goed!

5 jaar geleden

https://happyhealthy.nl/kokosolie-troep/ Deze link bevat veel info. De zelfpromotie even negeren 😉 staat vooral in waar je op moet letten bij aankoop

5 jaar geleden

Deze staat in het rijtje van goede Kokosolie ✅

5 jaar geleden

Ja ik gebruik al een aantal jaren de kokosolie van Royal Green en ben er erg tevreden over!! Puur spul en werkt erg goed voor de huid. Voor de kinderen, maar ook voor mijzelf :-)

5 jaar geleden

Wij hebben hem gewoon uit de supermarkt, biologische kokosolie. Bakje met kokosolie in warm water zetten zodat het smelt is nog een tip! Kun je het meteen vloeibaar smeren.. gaat het allemaal niet onder je nagels zitten enzo :)

5 jaar geleden

Ik heb die van jumbo de biologische. Bevalt erg goed!