12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zelf deze familie fiets en ben er echt super blij mee! https://www.bsp-fietsen.nl/fietsen/familie-fietsen/la-dolce-vita/ Je hebt deze ook in e-bike maar ik fiets op de "gewone" fiets en met kind, boodschappen en een buggy fietst hij nog steeds perfect 😀

4 jaar geleden

Ik volg even
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb een gazelle bloom. Via marktplaats gekocht. Er staan hele mooie 2e hands te koop.

4 jaar geleden

Ik heb een cortina, gewone fiets, maar met extra ruimte tussen stuur en zadel, stuurslot, dubbele standaard en stevigere bagagedrager. Kan eventueel ook een mand/krat voorop

4 jaar geleden

Ik heb de stella fiore aangeschaft. Kinderzitje voor. Kinderzitje achter en een mand voorop. Fiets zelf is wel heel zwaar.

4 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Ik heb een gazelle bloom. Via marktplaats gekocht. Er staan hele mooie 2e h ...
Ik ook! Heerlijke fiets

4 jaar geleden

Ik ook! Heerlijke fiets
Goed om te horen heb er net een besteld🎉

4 jaar geleden

Ik heb een Cortina common family sinds een paar weken, zeer blij mee

4 jaar geleden

Reactie op MandyJacob

Ik heb een Cortina common family sinds een paar weken, zeer blij mee
Ik ben er een paar uit gaan proberen en vond deze bij verre de beste, ook gekocht!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb de bsp la dolce vita N7 gekocht. Krijg hem donderdag binnen ben benieuwd

4 jaar geleden

Ik heb een Gazelle Bloom nieuw gekocht. Zeer fijne fiets met 6 versnellingen, fietst prettig, fijn zadel. Sinds een kleine maand nu een voorzitje erop van het merk urban iki.