8 Reacties

2 jaar geleden

Wij gebruiken nivea Kids, fijn met uitsmeren en plakt niet. Ons zoontje speelt veel buiten en is nog niet 1x verbrand tot nu toe. Zie hem ook niet rood worden maar dat zou wel verschillend zijn per huid. We hebben ook kruidvat eigen merk gebruikt maar die plakt enorm en smeert niet fijn uit vind ik😄

2 jaar geleden

La Roche-Posay Anthelios Kind Wetskin Gel SPF50 + Verschillende geprobeerd maar deze is echt top! 👌🏽

2 jaar geleden

Reactie op Romay

Wij gebruiken nivea Kids, fijn met uitsmeren en plakt niet. Ons zoontje sp ...
Hier ook Nivea Kids (roller) inderdaad. Haar armpje wordt wel rood na een poosje, maar dat is warmte en geen verbranding. Als ze een poosje uit de zon is en wat afkoelt, trekt het rode ook gelijk weg. Herken ik gelukkig van mezelf 😉

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties!

2 jaar geleden

Nivea kids gebruik ik nu al 3 jaar (ieder jaar koop ik nieuwe) kids zijn niet verbrand smeer soms wel 2/3 keer per dag. Zijn pas terug van vakantie niet verband en goed ingesmeerd.

2 jaar geleden

Ik smeer dr Leenarts. Top top! Niet goedkoop maar mi de beste

2 jaar geleden

Ik gebruik die van lidl kids spf 50. Vind ik mega fijn, want is ook geurloos! En smeert heel prettig. Mijn zusje heeft kindjes met kwetsbare huid en daar werd deze zelfs als optie gegeven.

2 jaar geleden

Naif, wel vettig na het smeren maar trekt snel in. Mijn dochter os spierwit en reflecteert letterlijk in de zon. Ze is er nog nooit mee verbrand. Hetzelfde met die van la roche posay. Heel goed alleen mijn dochtertje wreef nogal in haar ogen daarna...dus heb het idee dat het in haar ogen kwam met spelen, vandaar overgestapt