Werken maar zo slap voelen ?hoe gaat het bij jullie op het werk ?

Mell90
2 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik werk voltijds als woonassistente (kuisen, eten geven aan de ouderen) weekend werk er alleen voor staan dagen van 9 uur .. Ik heb zelf een maagoperatie gehad .. momenteel 7 weken .. maar voel mij zoo inform futloos , slechtgehumeurd, maagpijn, opgezwollen.. Het gaat me precies nu al niet af allemaal .. thuis al een groot gezin van 5 kinderen.. Stoppen met werken zou veel te vroeg zijn vind ik .. Pas volgende week maandag eerste echo .. hoe zit het bij jullie ? Grtjs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
birgit1994
2 maanden geleden
4 weken + 6 van de eerste. Werk op kantoor bij grote evenementenorganisatie en houd echt HEEL VEEL van m’n werk, maar sinds ik het weet kan ik mijn concentratie er totaaaaal niet bij houden. 😂
  • Rapporteren
Michelle2409
2 maanden geleden
Hoii, Ik begin s'ochtends vol energie en naarmate de dag vordert word ik ook steeds vermoeider. Savonds rond half 8 gaan me ogen al hangen op de bank 😅 ik zelf zit op de bus en rij auto onderdelen rond, ook niet bepaald het lichtste werk. Ik neem me slaap wanneer het kan, weekenden optijd naar bed en lekker uitslapen en savonds ook vroeg het bedje in,, zo hoop ik dat ik het aardig door kan komen (nu 5 weken zwanger) Hopelijk word het snel minder!
  • Rapporteren
Jenniferb-24
2 maanden geleden