Werken maar zo slap voelen ?hoe gaat het bij jullie op het werk ?

Mell90
2 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik werk voltijds als woonassistente (kuisen, eten geven aan de ouderen) weekend werk er alleen voor staan dagen van 9 uur .. Ik heb zelf een maagoperatie gehad .. momenteel 7 weken .. maar voel mij zoo inform futloos , slechtgehumeurd, maagpijn, opgezwollen.. Het gaat me precies nu al niet af allemaal .. thuis al een groot gezin van 5 kinderen.. Stoppen met werken zou veel te vroeg zijn vind ik .. Pas volgende week maandag eerste echo .. hoe zit het bij jullie ? Grtjs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
birgit1994
2 maanden geleden
4 weken + 6 van de eerste. Werk op kantoor bij grote evenementenorganisatie en houd echt HEEL VEEL van m’n werk, maar sinds ik het weet kan ik mijn concentratie er totaaaaal niet bij houden. 😂
  • Rapporteren
Michelle2409
2 maanden geleden
Hoii, Ik begin s'ochtends vol energie en naarmate de dag vordert word ik ook steeds vermoeider. Savonds rond half 8 gaan me ogen al hangen op de bank 😅 ik zelf zit op de bus en rij auto onderdelen rond, ook niet bepaald het lichtste werk. Ik neem me slaap wanneer het kan, weekenden optijd naar bed en lekker uitslapen en savonds ook vroeg het bedje in,, zo hoop ik dat ik het aardig door kan komen (nu 5 weken zwanger) Hopelijk word het snel minder!
  • Rapporteren
Jenniferb-24
2 maanden geleden
Wat vervelend dat je je zo voelt!! Ik ben zelf nu bijna 6 weken.. Ik werk als nanny. Maak ook dagen van 9,5 of meer uur op een dag. Ik probeer ook mijn rust momenten te pakken en rustige activiteiten met ze te doen.. Maar Ik ben echt enorm misselijk. Nog niet met overgeven maar wel heel vaak kokhalzen. Vanochtend de huisarts gebeld of ik er wat voor kan krijgen. Ben benieuwd of het helpt.. vandaag mijn laatste werkdag en dan pas weer volgende week donderdag aan het werk.. hopelijk is het dan weer een stuk minder! Maar we gaan nog een lang weekend weg met vrienden waarbij we veel erop uitgaan dus ik hoop dat de pilletjes helpen 🙈🙈
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
4+6 weken en werk 40 uur. Normaal nooit last van futloosheid, na het werken nog lekker sporten(6xpw) Maar nu.... ik ben niet vooruit te branden!! Ik ga straks na het werk voor t eerst weer naar de sportschool sinds een week. Ben erg benieuwd😅
  • Rapporteren
MaNdY90-24
2 maanden geleden
Ik ben momenteel 7 weken zwanger en hou van mijn werk maar ik merk dat ik me slecht kan concentreren. Ik merk zelf ook dat ik erg moe ben. Ik werk onregelmatig maar ik pak mijn rustmoment voor of na mijn dienst. Dit helpt wel een beetje
  • Rapporteren
anoukdh56b
2 maanden geleden
Hi, 7 weken en 3 dagen. Ik val bijna in slaap achter m’n laptop, het is echt verschrikkelijk. Hoort erbij zeggen ze... ik heb het gelukkig vandaag op werk verteld, dat zorgt voor meer begrip. Je kunt er namelijk niets aan doen... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook lastig vind. Ik hou van m’n werk en merk gewoon dat ik minder doe, minder zin heb en ook kleine slordigheidsfoutjes maak helaas. Succes allemaal!
  • Rapporteren
Manon9205
2 maanden geleden
hoihoi, Ik herken je verhaal. Sinds vorige week donderdag ineens vermoeider. Ook snel misselijk maar tot nu toe maar 1x overgegeven. Ik slaap 's nachts heel slecht waardoor ik overdags nog vermoeider ben. Ik werk als vaste nachtdienst in een verpleegtehuis en ben al vanaf donderdag thuis.. ik voel me er te slecht voor. Heb voor nu gezegd dat ik een flinke griep heb (nog niet verteld dat ik zwanger ben) Maandag hoef ik pas weer te werken hopelijk voel ik me dan wat beter.. we moeten het er maar voor over hebben zullen we denken😅
  • Rapporteren
Cathy13
2 maanden geleden
Hey, ik zit in de verkoop en heb ruzie gehad met klanten deze morgen. Ik ben op van de zenuwen, veel stress op het werk. K... humeur, Slechte nachten, alles steekt tegen, ween veel, geen geduld... ik ben echt percies depressief. Je moet naar u lichaam luisteren zou ik u zeggen maar ik doe het ook niet echt 😏
  • Rapporteren
Wishful
2 maanden geleden
Hier ook even niet ok. Redde me afgelopen week door iedere middag even 1 a 2 uur te slapen. Vandaag tot 2x toe terug naar bed gegaan om nog een paar uur te slapen. Gelukkig een thuiswerkdag, maar trok het even slecht. Al een paar dagen flinke hoofdpijn en vandaag voelde ik me echt niet lekker. Hopelijk morgen een betere dag. Donderdag 1e echo en maandag toch maar even een gesprekje met mijn leidinggevende.
  • Rapporteren
Lincey
2 maanden geleden
Ik werk in de fitnessbranche waar ik de hele dag sta, actief lessen geef en natuurlijk het sociale aspect. Ik ben soms zo misselijk dat ik mezelf bij elkaar moet rapen en moet leunen tegen de cardio apparatuur om niet om te kiepen😂🙈 ben nu 6+2 en nog niemand dan de nabije familie weet dat ik zwanger ben! Ik hou nu nog maar even vol dat ik misschien de griep moet krijgen😅 iemand tips voor als je de hele dag zo moet staan en lopen in combi met de misselijkheid? 😇
  • Rapporteren
Boompje1984
2 maanden geleden
Hopelijk worden je klachten gauw minder ❤ Zit zelf nu in de 5e week en voel me nog fit genoeg. Nagenoeg geen klachten. Werk 40 uur per week en vorige week 4x gesport. Hopelijk blijf ik me nog even zo fit voelen. Begin maart de 1e echo (inwendig). Hoop dat alles goed is!
  • Rapporteren
Suusq
2 maanden geleden
Ik herken helaas je verhaal. Hele dag super moe, en niet te genieten. Buik is in de avond ook helemaal opgeblazen. Ik werk 24 uur, maar met 3 kids thuis is t wel aanpoten. We hebben ook nog niets verteld, dus kan nog niet om hulp vragen. 10 maart eerste echo (Bij 9 weken)
  • Rapporteren
Michelle94
2 maanden geleden
Ik voel me het best op mijn werk! Thuis maal ik en blijf ik googlen. Mijn man echter, ik weet precies wanneer hij pauze heeft, dan krijg ik fotos van b abykamers, zwangerschapssymptomen enz enz😂
  • Rapporteren
RL92
2 maanden geleden
Hoi hoi! Ik werk in de horeca en merk dat alles me zoveel energie kost! Vooral door de onregelmatige diensten.. en nu natuurlijn weer klaarwakker😴 3 x in een half uur na de wc en ohjah super trek in 1 keer...soms denk ik hoe ga ik dit in godsnaam volhouden😂 ook nog lekker midden in een verhuizing ivm relatiebreuk.
  • Rapporteren
MamavanSenJenBaby
2 maanden geleden
Het is even volhouden tot aan de eerste echo...tenminste als je het dan verteld.. Ik heb morgen de echo(hopelijk een mooie!!)daarna kan ik het op mijn werk vertellen zodat ze er ook rekening mee kunnen houden. Ik voel me nu ook ongemakkelijk op mijn werk omdat niemand het weet. Ik hou helemaal niet van dat geheimzinnige gedoe, dus zou blij zijn als ik het morgen kan vertellen. Heb zelf ook 2 kids nog thuis, dus even bijkomen na het werk zit er ook niet echt in 😅 Succes!!
  • Rapporteren
Kerstin92
één maand geleden
Ik werk fulltime 40 uur op kantoor. Nu 6 weken zwanger. De laatste paar dagen erg zwaar gehad op het werk. Misselijk, duizelig, geen concentratie. En dan s'avonds eten en meteen naar bed. Het kost mij veel energie. Vandaag eerder naar huis gegaan. Kan slecht liegen, dus gewoon gezegd dat ik misselijk ben. Natuurlijk meteen de opmerking ' je bent toch niet zwanger?!'. Ik zei ' niet dat ik weet' hahaha. Kan niet wachten om het te vertellen.
  • Rapporteren
SuzanneSenna
één maand geleden
Heel herkenbaar. Ben nu 8 weken zwanger en wordt telkens vermoeider. Werk 36 uur op kantoor maar vaak in de middag word ik extreem lui. Kan m'n ogen dan nauwelijks openhouden. S avonds vroeg naar bed en gevoel dat al je energie weg is, s avonds nergens meer zin in
  • Rapporteren
Ingridb-24
één maand geleden
Ik wdrj als verpleegkunde nu nog 32 uur per 1 maart naar 28 uur. Heb 't ook zwaar.. Nu avonddienst en na het eten kak ik in
  • Rapporteren