12 Reacties

2 jaar geleden

Moonie, de onze is daar super goed mee.

2 jaar geleden

Bekijk DistinQ White Noise Machine - Witte Ruis Slaaptrainer voor Baby - Slaaphulp met 8 verschillende kleuren LED verlichting en 29 rustgevende geluiden op: https://www.bol.com/nl/p/distinq-white-noise-machine-witte-ruis-slaaptrainer-voor-baby-slaaphulp-met-8-verschillende-kleuren-led-verlichting-29-rustgevende-geluiden/9300000035326840?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik gebruik deze… heeft ook verschillende tonen en lichtjes die je kan instellen.

2 jaar geleden

In het geval je daar de beschikking over hebt: wij spelen white noise op spotify af via een oude tablet. Werkt perfect en wij zitten niet zonder telefoon.

2 jaar geleden

Wij hebben een apparaatje van Numsy..

2 jaar geleden

Ik heb de numsy, Deze is prima qua white noise geluid maar vrij onhandig in gebruik. Deze zou ik dus ondanks de goede reviews die hij krijgt niet aanraden 😅

2 jaar geleden

Ik heb de numsy, Deze is prima qua white noise geluid maar vrij onhandig i ...
Ik vind 'm helemaal niet onhandig 1x op de goede 'stand' zetten en doet t 12u achter elkaar en gebruiken m al sinds geboorte

2 jaar geleden

Wij hebben ook de numsy. Gebruiken hem sinds haar geboorte gaat super lang mee qua batterij. Ideaal ding vind ik

2 jaar geleden

Een boxje op bluetooth? Hebben wij de eerste maanden gebruikt. Was daarna niet meer nodig. Maar ik vond het ideaal!

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! 💛

2 jaar geleden

Ik heb een Google op haar kamer staan. Dan zeg ik hey Google rustgevende zeegeluiden...en daar gaat hij dan...ze slaapt er erg goed mee

2 jaar geleden

Ik heb er twee op alixpress gekocht, 8,- per stuk geloof ik, als de ene op is gaat die aan de lader en dan de andere aan, werkt de hele week op een keer opladen en veel keuze in geluidjes. Het is zo’n vierkante met grote ronde knop in het midden, gewoon een saai blokje dus maar wel prima.

2 jaar geleden

Reactie op Sneeuwvlokje

In het geval je daar de beschikking over hebt: wij spelen white noise op sp ...
Je hebt natuurlijk niet liever dat die WiFi signaal elke x in de buurt van je kind is. Daarom zou ik dit niet doen