188 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een week geleden mijzelf aangemeld maar nog niks gehoord. Deze weet zit ik op 7 weken. Hoe snel namen ze bij jullie contact op?

4 jaar geleden

Morgen komt er bij mij iemand langs. Ben erg benieuwd, en ook spannend, behalve mijn man en ik weet niemand het nog

4 jaar geleden

Ik heb toevallig morgenochtend een afspraak. Om 10:00 komt er iemand langs! Ik ben morgen 6+3 😊

4 jaar geleden

Ik heb er wel van gehoord, maar mijzelf er nog niet in verdiept. Hoe gaat dat in z’n werk? Hoe geef je jezelf daar voor op?

4 jaar geleden

Binnen enkele dagen. Maar afgelopen maand hadden ze een pauze. Pas over een week komen de flessen weer vertelde ze.

4 jaar geleden

Helaas mag ik er niet aan mee doen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad toen ik baby was. 😫😢 had het graag gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb me opgegeven & ze komen waarschijnlijk begin maart langs. Ze komen bij mij pas langs met minimaal 6 weken.

4 jaar geleden

Ja ik doe er aan mee, vorige week een dame gehad die mij getest had en het was goed. Fijne uitleg gekregen en volgende week dinsdag komen ze bij mij weer lege flessen brengen. Ze hadden afgelopen maand een pauze ivm verbouwing aan de fabriek. Een mooi doel voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger kunnen raken.

4 jaar geleden

Toevallig komt er morgenmiddag iemand bij me langs

4 jaar geleden

Ik doe ook mee start 27februari ben dan 9weken zwanger, is de 3e keer dat ik meedoe🤰🏼👶🏻

4 jaar geleden

Ik ben morgen 6 weken zwanger en heb me dit weekend aangemeld. Ik ben heel benieuwd!

4 jaar geleden

Ik doe ook mee vanaf 27 feb, ben dan ruim 8 weken. Kan tm begin april meedoen! :)

4 jaar geleden

Ik ben zelf zwanger geworden d.m.v icsi dus wil heel graag ook wat terug doen om vrouwen te helpen. Morgen een gesprek met een mevrouw van moeders voor moeders!

4 jaar geleden

voor mij wordt het de 3e keer! bij mij komt ze volgende week weer langs

4 jaar geleden

Bij mij komen ze zaterdag langs! Sowieso iedereen binnen mijn familie heeft het gedaan en zelf de injecties ook moeten gebruiken dus is voor mij heel logisch om het te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Annouk10

Ik heb een week geleden mijzelf aangemeld maar nog niks gehoord. Deze weet ...
Bij mij binnen 5-10 minuten 🙊 maar dat was toeval omdat ze toen net door haar aanmeldingen ging.

4 jaar geleden

Bij mij zijn ze begin v/d maand langs geweest en 27e krijg ik de flessen. Ik ben dan 9wkn zwanger dus kan nog aardig wat weken mee doen aan dit goede doel😇

4 jaar geleden

Ik had me ook op gegeven, helaas weer moeten afmelden i.v.m bloedtransfusie eerste zwangerschap na keizersnede

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik heb er wel van gehoord, maar mijzelf er nog niet in verdiept. Hoe gaat d ...
Je kunt naar de moeders voor moeders website gaan. Daar kun je je aanmelden als je aan de voorwaarden voldoet. Ze komen dan een aantal weken een krat met 4 flessen brengen en weer ophalen. Uit je urine halen ze dan een hormoon waarmee je vrouwen kunt helpen die moeite hebben met zwanger worden. Je vangt dan 4 dagen in de week zoveel mogelijk urine op! Hoop dat je ook mee gaat doen❤️

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik heb er wel van gehoord, maar mijzelf er nog niet in verdiept. Hoe gaat d ...
Je vangt 3 of 4 dagen(wat voor jou fijn uitkomt) in de week zo veel mogelijk urine op. De urine doe je per dag in een lege fles en 1x per week worden de volle flessen opgehaald en worden er nieuwe neer gezet. Uit de urine halen ze dan het HCG hormoon en hier kunnen ze dan weer vrouwen mee helpen die lastig zwanger kunnen raken.