188 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Miszchannniee

Bij mij komen ze zaterdag langs! Sowieso iedereen binnen mijn familie heeft ...
Ik vind het een super mooi doel! En hoop dat we samen zoveel mogelijk vrouwen (stellen) kunnen helpen naar het einddoel. Fijn om te lezen dat het doormiddel van injecties toch gelukt is bij jou❤️ wens je een hele goede zwangerschap 🤰🏼❤️

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Ik ben zelf zwanger geworden d.m.v icsi dus wil heel graag ook wat terug do ...
Gefeliciteerd en fijn dat jij je ook hebt aangemeld! En wat goed om te lezen dat je toch zwanger bent geworden❤️ Wij hebben het geluk gehad dat het bij ons zonder problemen ging. Jammer genoeg is dit voor veel mensen niet zo vanzelfsprekend...😢 Gelukkig is dit een manier om anderen toch te kunnen helpen met hun wens! Ik wens je een hele goede zwangerschap❤️

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Ik heb me opgegeven & ze komen waarschijnlijk begin maart langs. Ze kom ...
Top!!😇 Ooh bij mij kwamen ze toen ik 4,3 weken zwanger was al langs🙈

4 jaar geleden

Ik ben ook van plan mee te gaan doen, ook ik heb hulp nodig gehad dmv icsi. En daarom is het juist alleen maar mooier om ook te helpen. Mijn zusje heeft het bij beide zwangerschappen ook gedaan.

4 jaar geleden

Wat voor injecties krijg je precies😳 ik ben niet zo van de naalden en testen..

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Top!!😇 Ooh bij mij kwamen ze toen ik 4,3 weken zwanger was al langs🙈
Das wel fijn! ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Annouk10

Ik heb een week geleden mijzelf aangemeld maar nog niks gehoord. Deze weet ...
Hmm.. misschien kun je een mailtje sturen? Ik kreeg ongeveer een uur later al een mailtje terug wanneer ze langs kon komen.

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Hmm.. misschien kun je een mailtje sturen? Ik kreeg ongeveer een uur later ...
O dat is wel heel erg snel inderdaad. Ik zal morgen eens contact opnemen.

4 jaar geleden

Ik ga ook mee doen. Volgende week komt er iemand langs. Het is mijn tweede zwangerschap. Ik heb er bij de eerste totaal niet aan gedacht. Nu het deze keer bij ons wat langer duurde voor dat ik zwanger was, vond ik dat ik deze keer zeker mee moet doen. Sommige mensen hebben veel meer moeite om zwanger te worden dan is dit wel het minste wat je kan doen toch.

4 jaar geleden

Reactie op Celight

Wat voor injecties krijg je precies😳 ik ben niet zo van de naalden en test ...
De injecties krijg je niet als je mee doet aan moeders voor moeders. Ze komen alleen een aantal weken flessen met urine bij je ophalen. Uit de urine wordt het HCG hormoon gehaald, die vrouwen wie moeite hebben met zwanger worden kunnen injecteren.

4 jaar geleden

Reactie op Celight

Wat voor injecties krijg je precies😳 ik ben niet zo van de naalden en test ...
Je krijgt geen injecties, je moet een zwangerschapstest doen zodat ze zien dat je zwanger bent, verder al je urine opvangen!😃

4 jaar geleden

Reactie op L29

Ik ga ook mee doen. Volgende week komt er iemand langs. Het is mijn tweede ...
Precies zo dacht ik er ook over❤️

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken. Morgen ochtend komen ze bij mij langs. Ik vind het zelf ook een mooi doel. Ik heb vriendinnen die moeite hebben om zwanger te worden. En hiermee kan ik een steentje bijdragen voor anderen

4 jaar geleden

Ik heb rond de 6 weken mijn echo, als alles goed zit meld ik me aan voor moeders voor moeders. Het is niet van zelfsprekend voor iedereen om zonder hulp zwanger te worden. Dit is het minste wat ik kan doen

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Je krijgt geen injecties, je moet een zwangerschapstest doen zodat ze zien ...
Ohh dat is wel makkelijk, ga ik mij ook aanmelden 😊

4 jaar geleden

Reactie op Celight

Wat voor injecties krijg je precies😳 ik ben niet zo van de naalden en test ...
De injecties waren vanwege het fertiliteitstraject. Hier is het hormoon in verwerkt ;)

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap gedaan, ik wil nu de eerste echo afwachten en dan maak ik ook weer een afspraak.

4 jaar geleden

Maar deze flessen worden dan opgehaald en er worden nieuwe neer gezet bij je voordeur. Dat valt toch op in de buurt lijkt me? Of gebeurd dit op een andere manier??

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap wel gedaan van 6-16 weken. Wil het nu ook weer doen, ben nu ongeveer 5+2. Dus zal deze week even bellen..

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

De injecties krijg je niet als je mee doet aan moeders voor moeders. Ze kom ...
Jaa nu begrijp ik het, er word verder niet getest op andere dingen