Ik ben benieuwd naar wat dit product voor jullie heeft betekend en of je 6 druppels ineens of verdeeld over de dag geeft? Kan het ook zijn dat het in het begin erger wordt? Naar hoeveel dagen/weken verbetering?
Ik gebruik de capsule voor mijzelf.
Dit omdat ik een kuur had voor borstontsteking.
Tijdens deze borstontsteking had mijn zoon erg veel last van krampjes. Na de kuur en een week (ofzo) deze capsules, leken de krampjes eigenlijk wel voorbij.
Maar ja, waren die krampjes over doordat de kuur over was? Omdat hij toen met de kuur nog maar 1 week oud was?
Maar in ieder geval heeft onze zoon al vanaf week 3/4 tot aan nu (9,5 week) geen krampjes meer gehad.
Toevallig 3 dagen geleden mee begonnen op aanraden van Osteopaat. Tot nu toe worden de krampjes erger :-( ik hoop dat het snel beter wordt! Ik geef overigens de 6 druppels op een lepeltje voor een voeding.
Ik ga het verdelen over de dag zodat het mogelijk minder heftig is....
Zielig he! Ik heb net de Osteopaat weer gesproken en die zegt dat het echt een paar dagen nodig heeft voordat het beter wordt. Ze heeft er wel veel ervaring mee met andere baby's dus daar vertrouw ik dan maar op :-) ze gaf aan dat het goed is om zachtjes het Buikje te masseren.. En evt. Kruik or warm badje. Hoop voor jou dat het ook snel beter gaat!
Oh en ik kreeg van haar ook als tip om minimaal 3 koppen kamillethee van zonnatura te drinken (ik geef borstvoeding), dat zou ook wat moeten helpen tegen de krampjes :-)
Ik heb die druppeltjes voor me kleine ook en hij heeft er alleen maar meer last van en ontlasting is er ook niet ik hoop echt dat het snel voorbij gaat het is nu dag 2 dat ik het gebruik. 😭