87 Reacties

3 jaar geleden

Nee, heb nog niks gekocht of geregeld! 馃槄 Mag van mij nog lekker blijven zitten!

3 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Baby mag nog lekker even blijven zitten, maar de nieuwsgierigheid neemt ste ...
Leuk he, het geslacht niet weten 馃グ

3 jaar geleden

Ik ben nu 23 weken en de weken vliegen voorbij. Ik heb zo lang uitgekeken naar gisteren, toen kregen we de sleutel van ons nieuwe huis. Nu een volle maand klussen en verhuizen, in die tijd mag ze nog even lekker blijven zitten. Maar daarna kan ik denk ik niet meer wachten馃グ. Het fantaseren over hoe het zal zijn is voor nu een leuke afleiding馃き

3 jaar geleden

Reactie op Jm86

Nee, heb nog niks gekocht of geregeld! 馃槄 Mag van mij nog lekker blijven zi ...
Ja, echt geweldig! Sta nog steeds 100% achter die beslissing. In de huidige tijd en naar mate je ouder wordt heb je niet veel verassingen meer in het leven, die je als een kind zo nieuwsgierig kunnen maken. En dit is er wel eentje. En ook heel leuk hoe iedereen aan het raden is!

3 jaar geleden

Ja het duurt erg lang! Ik hoop dat hij gewoon lekker blijft zitten tot 40 weken maar ik kan ook niet wachten, om hem te ontmoeten en te knuffelen. Daarnaast lijkt het me ook lekker om niet meer misselijk te zijn, niets meer zo erg vind stinken, kan eten en drinken waar ik zin in heb haha!

3 jaar geleden

Reactie op Inge-1989

Hier precies dezelfde situatie. Ben 26 weken zwanger, 7 oktober en we krijg ...
Gelukkig maar! Ik ga in een nieuwbouw woning dus het is maar de vraag of we er optijd in kunnen... ook ivm de vloer die er nog in moet... hopen op het beste en alles op lijstjes bijhouden wat we voor de kleine hebben 馃槀 ik vergeet zoveel! 馃ぃ

3 jaar geleden

Jaaa! Kan niet wachten. Heb echt een nare zwangerschap wst het genieten wel lastig maakt. Heb er ook heel veel zin in om mijn man weer met onze baby te zien, wil het liever delen dan voor "mezelf" hebben. Ik geniet wel erg van alle bewegingen maar ben zeker aan het aftellen!

3 jaar geleden

Hier bijna 26weken. Ik kijk er zo ontzettend naar uit 馃槉 Ik denk dat de tijd heel erg snel aan gaan. Vooral omdat we ook bezig zijn met de koop van een woning, en daar komen verbouwingen bij kijken 馃槙

3 jaar geleden

Ik heb nog niet zo erg dat ik uitkijk naar ons kindje maar wel naar mijn verlof! Ik kan nu al genieten van mijn dagen vrij 馃グ

3 jaar geleden

Morgen 27 weken en de weken vliegen juist echt voorbij. Geen idee waar de tijd blijft 馃檲

3 jaar geleden

Voor de mensen die nog gaan verhuizen en verbouwen 1 tip: let it go! Zit al paar weken in verbouwing, heb avonden staan poetsen en zuigen etc. Om hetbde volgende dag weer aan te treffen als een dikke stofbende. Enorm lastig, maar ik doe nagenoeg niks meer tot het af is 馃槄

3 jaar geleden

Vandaag 27 weken, ik kan echt niet meer wachten! Zwangerschap valt me heel zwaar, al vanaf 12 weken last van mijn rug helaas. Nu is het echt aftellen 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Wishful

Morgen 27 weken en de weken vliegen juist echt voorbij. Geen idee waar de t ...
Vind ik ook! 馃檭

3 jaar geleden

Ja en nee haha, ik kan niet wachten om ons kindje te ontmoeten en alle zwangerschapskwalen ben ik ook wel zat! Ik geniet alleen nu ook heel erg van het getrappel in mijn buik en alle voorbereidingen die we aan het treffen zijn, daarbij vind ik het ook nog heerlijk om te werken en straks wordt dat toch een stuk minder. 馃槉

3 jaar geleden

Bijna 25 maar kan moet wachten 馃槶

3 jaar geleden

Hier vliegt de tijd ook. Ik heb alleen een beetje stress, omdat ik graag in NL wil bevallen, maar er gaan nog geen vluchten...

3 jaar geleden

Hier ook mega aan het aftellen, gister nog een pret echo gehad

3 jaar geleden

Ik heb onze eerste zoon tot 42 weken en 1 dag gedragen, toen ook een flinke verbouwing gedaan geen een moment zwaar gehad of ziek geweest, nu inmiddels 27 weken zwanger van een tweeling en weer geen moment ziek geweest en of het nu zwaarder is dan 1 baby dragen zeg ik nee, alleen weten we dat we niet verder gaan dan 37 weken dus nog maar 10 weken te gaan

3 jaar geleden

Niet zo zeer aan het aftellen tot de bevalling maar al wel tot ik met verlof kan馃檲 7 weken en 2 dagen te gaan

3 jaar geleden

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar dat nieuwe hoofdstuk. Hoe gaat ons ventje het doen, enzo. Maar ik geniet ook echt van het zwanger zijn. Ondanks de kwaaltjes en ongemakkelijkheden die erbij horen. Vind het een bijzondere ervaring en ga steeds meer houden van mijn dikker wordende buik. Van mij mag hij dus nog wel lekker een tijdje blijven zitten 馃槏