Wie voelt de baby al?

Run2020
11 dagen geleden
Volgen
Ik ben bijna 13 weken zwanger en meen de baby al af en toe te voelen. Dit is mijn vierde zwangerschap. Volgens de gynaecoloog zou dit nog niet kunnen. Zijn er meer dames die deze ervaring hebben/delen? 🀭
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
Yasmine20
11 dagen geleden
Hoi hoi, dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap! Het is wel mogelijk. De kleine beweegt al vanaf 9 weken in onze buik
  • Rapporteren
Yosel
11 dagen geleden
Reactie op Yasmine20
Hoi hoi, dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap! Het is wel mogelijk. De kleine beweegt al vanaf 9 weken in onze buik
Dat kan je dan onmogelijk voelen :)
  • Rapporteren
Ishhh
11 dagen geleden
3e kindje, 11.4 Gister avond voelde ik duidelijk mijn darmen rommelen tegen mijn hand.. Ik zei tegen mijn man, als ik niet beter wist zou ik denken dat ik verder in de zwangerschap zit.. haha.. (Ik weet wel zeker dat het mijn darmen waren omdat het tussen mijn navel en mijn borst voelde, daar zit mijn baarmoeder nu nog niet eens, dus bij mij duidelijk mijn darmen) alsnog heel gek, omdat ik het nooit eerder heb meegemaakt/gevoeld..
  • Rapporteren
Prc
11 dagen geleden
Het is onmogelijk om dat nu al te voelen. Had vd week een echo ben nu bijna 10 weken kleine bewoog onwijs maar wij kunnen dat onmogelijk al voelen. Pas rond 18 weken kunnen wij dat gemiddeld voelen zei de verloskundige, soms eerder soms.later maar met 11 weken is dat echt nog niet mogelijk hihi. Kan zelf ook niet wachten tot ik die kleine voel
  • Rapporteren
Naomi03
11 dagen geleden
Zeker wel ik voelde mijn baby ook met 13 weken.. want mijn placenta lag achter.
  • Rapporteren
Suusq
11 dagen geleden
13 weken is wel heel vroeg, maar als jij zeker weet dat het de baby is dan geniet er maar lekker vanπŸ₯° Ik voelde mijn eerste zwangerschap vanaf 15 weken en mijn 2de en 3de zwangerschap vanaf 14/15 weken
  • Rapporteren
Wijkhuijs
11 dagen geleden
Ja hoor, ik voelde nummer 4,5,6 en 7 ook al met 13 weken.
  • Rapporteren
annemiek-26
11 dagen geleden
Reactie op Prc
Het is onmogelijk om dat nu al te voelen. Had vd week een echo ben nu bijna 10 weken kleine bewoog onwijs maar wij kunnen dat onmogelijk al voelen. Pas rond 18 weken kunnen wij dat gemiddeld voelen zei de verloskundige, soms eerder soms.later maar met 11 weken is dat echt nog niet mogelijk hihi. Kan zelf ook niet wachten tot ik die kleine voel
Mijn verloskundige zei juist dat het zeker mogelijk is dat ik de kleine al voel ( al vanaf ruim 10 weken!) ligt heel erg aan waar de baby ligt en de baarmoeder. En hoe gevoelig je zelf bent! Vertrouw dus vooral op jezelf. Vooral vanaf een tweede zul je dit vrijwel direct herkennen πŸ₯°
  • Rapporteren
Suuskimo
10 dagen geleden
Ja hoor, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik haar met 14 weken in de bus. Ik twijfelde, en niemand geloofde me, maar later steeds hetzelfde als ik in de bus zat maar met de tijd steeds duidelijker
  • Rapporteren
Wess
9 dagen geleden
Hoi, ik ben 13 weken zwanger van de 4e. Ik heb de baby gister voelen ' schuiven' heel laag in mijn buik.
  • Rapporteren
ZTaxx
9 dagen geleden
Reactie op Prc
Blijkbaar is het wel mogelijk aangezien er veel vrouwen zijn die hun kind al eerder voelen. On het dan onmogelijk te noemen is wel respectloos
  • Rapporteren
Prc
9 dagen geleden
Reactie op ZTaxx
Blijkbaar is het wel mogelijk aangezien er veel vrouwen zijn die hun kind al eerder voelen. On het dan onmogelijk te noemen is wel respectloos
Respectloos? 🀣 zoals je in mijn bericht kan zien herhaal ik gewoon de woorden van mijn verloskundige en gynaecoloog. Zij geven ook aan vaak willen moeders het zo graag dat ze denken de baby te voelen maar is het of je darm of je baarmoeder er gebeurd super veel in je buik. Ik vind het fantastisch voor de meiden die de baby voelen, jaloers zou het zelf ook wel willen. Maar respectloos is wel een beetje overdreven he meid, totaal niet respectloos bedoeld en dat weten degene op wie ik antwoord gaf blijkbaar ook wel omdat ze dat niet zeggen! πŸ₯° maar in ieder geval ; niet zo bedoeld.
  • Rapporteren
ZTaxx
9 dagen geleden
Fijn dat je het niet zo bedoeld, het is dus ook niet onmogelijk. Sterker nog meestal voel je je kindje tussen de 16 en 20 weken, en een volgend kindje al eerder aangezien je dan weet hoe het voelt.
  • Rapporteren
Koffientje
8 dagen geleden
Als jij het voelt, voel je het. Bij je 4e weet je echt wel het verschil tussen darmen en baby bewegingen. Ik voelde het bij mijn tweede ook zo vroeg. Eerst zei de vk dat t niet kon. Maar toen ze de 1e probeerde zijn hartje de horen en m alleen maar hoorde trappen keek ze me aan en zei: dat heb jij gevoeld he? Ja duhuh.
  • Rapporteren
Lois1987
7 dagen geleden
Ik voel ook bepaalde interne trillingen. Soms bang dat mijn hart overslaat maar het is echt de baby die beweegt. Niks aan de hand met mijn hart gelukkig. Ik voel het dus niet aan de buitenkant van mijn buik. Maar trillingen/schokjes van binnen als de kleine beweegt.. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben 11+4. Het ligt er idd aan hoe gevoelig je bent en bewust van je lichaam.. ik voelde mijn eisprong ook altijd precies..
  • Rapporteren