121 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Cathy13

Hallo iedereen, ik ben ook uit Ninove. Bijna niemand weet van mijn zwangers ...
Hey Cathy13 Ik ben 39jaar, ik ben al mama van een dochter van 14jaar en 8maand. Door mijn leeftijd ben ik ook wel wat ongerust. En ook omdat deze zwangerschap helemaal anders voelt dan die van mijn dochter. Ik heb veel minder klachten, wel doen mijn borsten verschrikkelijk veel pijn, bij aanraking. En voel ik me super moe, zelfs als ik niets heb gedaan 😔 Ik kijk uit naar mijn echo 25/2, hopelijk kan de gynaecoloog me geruststellen. Probeer je niet te veel zorgen te maken, en geniet. 😉

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

Hey Cathy13 Ik ben 39jaar, ik ben al mama van een dochter van 14jaar en 8m ...
Ik probeer kalm te blijven en te genieten... Soms wel moeilijk met die huil buien (Dank u hormonen) pijn aan de rug ennzzz 😆 Mijn eerste echo bij de gene. is de 26ste feb. Gisteren bij de huisarts, op zijn echomachine juist een zwarte vlek gezien, zonder niks in 😕. Afwachten en positief zijn.

4 jaar geleden

Reactie op EvaGisgand

Hej Cathy, wanneer ben je uitgerekend. Ik ben 27 maar heb ook verschrikkeli ...
Dag buur 😆 De huisdokter zei eind september, begin oktober... maar als ik het uitreken is het 13oktober. Ik ga gewoon wachten op de gyne. Afspraak de 26ste. Dat gaat al veel meer duidelijkheid brengen 😅 Zo erg voor u. Ik zou echt niet weten hoe ik daarop zou reageren. 😞

4 jaar geleden

Ik ben van omgeving Lier en ook uitgerekend begin oktober! Leuk te zien dat hier toch nog wat Vlaamse mensen zitten ook ☺️

4 jaar geleden

Ik woon vlakbij Mechelen en ben uitgerekend voor half oktober!

4 jaar geleden

Ik ben uitgerekend 16/10 en woon in het waasland. Tweede keer zwanger. Totaaal geen kwaaltjes deze keer. Maar kan natuurlijk nog komen... succes voor alle dames die er wel last van hebben!

4 jaar geleden

Reactie op EvaGisgand

Dan zitten we dicht bij elkaar, ben van Ninove 🥰
Ik woon ook in Ninove 🥰😃

4 jaar geleden

Ikke, in Loenhout!

4 jaar geleden

Hey, stomme vraag misschien maar vanaf hoeveel weken gaan jullie voor een eerste echo? Ik las op internet dat er maar 3 vergoed worden in België. En mocht je toch vaker gaan, heeft iemand een idee wat dat kost😅 (Ik ben van Nederland, woon in omgeving Gent en ongepland zwanger dus echt geen idee van wat ik allemaal moet doen ook😅🙈)

4 jaar geleden

Reactie op Oktober2020-24

Hey, stomme vraag misschien maar vanaf hoeveel weken gaan jullie voor een e ...
Ik elke 4 weken straks, allemaal vergoed normaal. Is toch altijd bij de gyn... aan t einde zelfs elke week. Hier de eerste via de gyn 24 Febr.

4 jaar geleden

Hier van Lebbeke en beval op 5 oktober 2020

4 jaar geleden

Aarschot

4 jaar geleden

Ik ook van België... Kempen. Uitgerekend rond 10 oktober...nog niet helemaal zeker omdat ik een onregelmatige cyclus had. En ik laat me begeleiden door zelfstandige vroedvrouw en heb dus eerste echo pas op 12 weken, dus rond einde maart.

4 jaar geleden

Reactie op Laris_vh

Ik ben van Heist-op-den-Berg :)
Ik ook 🤗

4 jaar geleden

Ik ben van Booischot, Heist-op-den-Berg. Uitgeteld rond 10/10 en de eerste afspraak bij de gynaecoloog op 3/03.

4 jaar geleden

Ik ben van Mechelen. Gisteren een zwangerschapstest gedaan, dus nog heel pril. Vermoedelijke bevallingsdatum rond 20 oktober.

4 jaar geleden

Reactie op Aredant

Ik ben van omgeving Lier en ook uitgerekend begin oktober! Leuk te zien dat ...
Hier nog iemand uit omgeving lier !

4 jaar geleden

Uitgerekend half oktober :-)

4 jaar geleden

15 oktober uitgerekend 😁

4 jaar geleden

Ik ook 15 oktober❤️! Kom uit Schilde.