Wie woont er in België

zilverwenneke
5 maanden geleden
Volgen
Ik woon in Kapellen, noorden van Antwerpen Zijn er hier nog pre mama’s die uitgerekend zijn voor oktober.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
121 reacties
Elliote
5 maanden geleden
Reactie op Oktober2020-24
Hey, stomme vraag misschien maar vanaf hoeveel weken gaan jullie voor een eerste echo? Ik las op internet dat er maar 3 vergoed worden in België. En mocht je toch vaker gaan, heeft iemand een idee wat dat kost😅 (Ik ben van Nederland, woon in omgeving Gent en ongepland zwanger dus echt geen idee van wat ik allemaal moet doen ook😅🙈)
Leuk! Ik kom ook uit Nederland en woon in Schilde. Begrijp dat er nogal wat verschil is met zorg in NL en hier in België. Zo is er bijvoorbeeld geen kraamhulp aan huis, je bevalt verplicht in het ziekenhuis en moet daar dan 3 á 4 dagen blijven. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op jouw vraag dus lees even mee ;)
  • Rapporteren
Nele373
5 maanden geleden
Reactie op Elliote
Leuk! Ik kom ook uit Nederland en woon in Schilde. Begrijp dat er nogal wat verschil is met zorg in NL en hier in België. Zo is er bijvoorbeeld geen kraamhulp aan huis, je bevalt verplicht in het ziekenhuis en moet daar dan 3 á 4 dagen blijven. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op jouw vraag dus lees even mee ;)
Hoi! Je kan je ook tijdens de zwangerschap laten begeleiden door een zelfstandige vroedvrouw... Kijk maar eens op https://www.vroedvrouwen.be/nl/ouders/waar_vind_je_de_vroedvrouw. Dan kan je ook thuis bevallen of poliklinisch. En je moet maar drie keer voor een echo gaan. Het wordt in België niet vaak gedaan maar het kan wel om thuis te bevallen. Kraamhulp kan je ook laten komen!
  • Rapporteren
EvaGisgand
5 maanden geleden
Reactie op Cathy13
Dag buur 😆 De huisdokter zei eind september, begin oktober... maar als ik het uitreken is het 13oktober. Ik ga gewoon wachten op de gyne. Afspraak de 26ste. Dat gaat al veel meer duidelijkheid brengen 😅 Zo erg voor u. Ik zou echt niet weten hoe ik daarop zou reageren. 😞
Hej Cathy, nog lang wachten dus... ik ben ondertussen al naar de gyneacoloog mogen gaan omdat ik twee weken op rij bloedingen had dus dacht dat het afgelopen was, maar niets is minder waar, mooi hartslagje en goed op schema 😍😍😍 wat en opluchting!!! Mijn wolkje vliegt elke dag een beetje hoger 😅😍😍
  • Rapporteren
EvaGisgand
5 maanden geleden
Reactie op SN CN
Ik woon ook in Ninove 🥰😃
Welkom bij het Ninove clubje😉😘😘
  • Rapporteren
KristinaE93
5 maanden geleden
Ikke 🙋‍♀️ Peer Limburg
  • Rapporteren
Cathy13
5 maanden geleden
Reactie op EvaGisgand
Hej Cathy, nog lang wachten dus... ik ben ondertussen al naar de gyneacoloog mogen gaan omdat ik twee weken op rij bloedingen had dus dacht dat het afgelopen was, maar niets is minder waar, mooi hartslagje en goed op schema 😍😍😍 wat en opluchting!!! Mijn wolkje vliegt elke dag een beetje hoger 😅😍😍
Ho zo leuk voor u dat je al een deftige echo hebt 😍 ik zie er echt naar uit om dat hartje te zien, of iets ten minste... mijn echo trok op niet veel vorige week . (Bij mijn huisdokter)
  • Rapporteren
Evelienv-24
5 maanden geleden
Ik woon in Tessenderlo, nu donderdag eerste echo. Vermoedelijk uitgerekend begon oktober!
  • Rapporteren
zilverwenneke
5 maanden geleden
Ik kijk ontzettend uit naar volgende week dinsdag ☺️ Dan mogen wij voor onze eerste echo naar de gynaecoloog
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Ik woon in lanklaar en ook uitgeteld voor oktober
  • Rapporteren
Karlien-
5 maanden geleden
Ik woon in Paal en ben ook uitgerekend voor oktober!
  • Rapporteren
Karlien-
5 maanden geleden
Reactie op Evelienv-24
Ik woon in Tessenderlo, nu donderdag eerste echo. Vermoedelijk uitgerekend begon oktober!
Dat is dichtbij!😁😁
  • Rapporteren
HappyBabyHappyMom
5 maanden geleden
Ik ben van Bredene, uitgerekend op 6/10 :-)
  • Rapporteren
Pauline-25
5 maanden geleden
Reactie op Sfiet
Ik woon in Brugge 😊
Ik woon ook in Brugge, Sint-Andries. Voor wanneer ben je uitgerekend? Ik ben uitgerekend voor 1/10. 😊
  • Rapporteren
Sfiet
5 maanden geleden
Reactie op Pauline-25
Ik woon ook in Brugge, Sint-Andries. Voor wanneer ben je uitgerekend? Ik ben uitgerekend voor 1/10. 😊
7 oktober 😁
  • Rapporteren
sylvieke
5 maanden geleden
Brussel ... uitgerekend begin oktober 🥰😍
  • Rapporteren
marianna
5 maanden geleden
Reactie op Sfiet
7 oktober 😁
Ooo ben jarig 7 oktober 👌🏻 wel uitgerekend 21 oktober
  • Rapporteren