121 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi... Ik woon in Merksem... Ik ben rond 19 september uitgerekend... 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Ik woon in Oostkamp, W-VL ☺️
Ik ben van Brugge 🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Pauline-25

Ik woon ook in Brugge, Sint-Andries. Voor wanneer ben je uitgerekend? Ik be ...
Ik woon ook in Sint-Andries 🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Ik woon in Brugge 😊
Ik ook 🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik woon al 3,5 jaar in belgie . West-vlaanderen. Mijn laatste woonplaats in NL was Breda. Ik ben nu 7 weken zwanger. Volgens mijn eigen brekening ben ik op 25 okt uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

Super☺️ Wanneer ben je uitgerekend? Heb je al een echo gehad?
Ik ben voor 23 oktober uitgerekend. Al wel 2 echo's gehad omdat ik met een zware bloeding zat. Maar voorlopig alles ok. Ik moet normaal gezien volgende week mijn termijnecho krijgen, maar met heel dat corona gedoe weet ik niet of dat nog doorgaat. Jij?

4 jaar geleden

Ik woon ook in kapellen .. Deze week 12 weken zwanger :)

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Ik woon ook in Sint-Andries 🙋🏻‍♀️
Oh leuk! Al een echo gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Pauline-25

Oh leuk! Al een echo gehad?
Ja gisteren de eerste echo gekregen, alles zag er prima uit, uitgerekend 20/10/20 dus nu 9weekjes ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Ja gisteren de eerste echo gekregen, alles zag er prima uit, uitgerekend 20 ...
Oh gelukkig dat je echo is kunnen doorgaan, heb al van mensen gehoord dat de eerste echo is afgezegd! Ik zou gek komen! Ik heb 9april mijn derde echo en zou dan normaal 14weken zijn, hopelijk blijft de afspraak staan en komt het resultaat van de niptest snel binnen

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Oh gelukkig dat je echo is kunnen doorgaan, heb al van mensen gehoord dat d ...
Ja kheb geluk, moest wel alleen gaan... en tis in de privépraktijk... enkel vrouwen die zwanger zijn mogen langs gaan, al de rest bellen ze af...

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Ja kheb geluk, moest wel alleen gaan... en tis in de privépraktijk... enkel ...
Naar welke gynaecoloog ga je als ik mag vragen? Ik ga naar Delporte in sint-lucas

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Naar welke gynaecoloog ga je als ik mag vragen? Ik ga naar Delporte in sint ...
Ik ga naar Logghe, ook Lucas, maar kga in de privé altijd

4 jaar geleden

Reactie op ukkie z

Ik woon ook in kapellen .. Deze week 12 weken zwanger :)
Ik zit in week 11 ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Ik ga naar Logghe, ook Lucas, maar kga in de privé altijd
Mijn eerste echo was ook in haar privé praktijk, 2de in ziekenhuis en derde staat gepland in ziekenhuis maar kan wel nog aanpassen denk ik Ik zal het wel horen zeker

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Mijn eerste echo was ook in haar privé praktijk, 2de in ziekenhuis en derde ...
Ja hopelijk kan alles mooi doorgaan.. gisteren ook al mn afspraken gemaakt in de privépraktijk. Enkel niet zeker of het gesprek/rondleiding met de vroedvrouw in lucas zelf zal doorgaan

4 jaar geleden

Ik woon in luchtbal en ook uitgerekend in oktober..

4 jaar geleden

Balen.. Uitgerekend voor 27 oktober

4 jaar geleden

Reactie op S85

Ik woon vlakbij Mechelen en ben uitgerekend voor half oktober!
Aha! Ik heb je terug gevonden 😄 de vorige topic was gesloten ivm het corona virus... Ik ben van Hillegem een deelgemeente van Herzele, dichtbij Zottegem 🙋🏽‍♀️ En om nog even te antwoorden op jouw vraag, ik heb op 8/4 een afspraak voor mijn 12 weken echo, ze hebben mij wel telefonisch vermeld dat het uur op die dag nog kan veranderen... Dus of deze op 8/4 zal doorgaan of vroeger of later.. is nog een groot vraagteken.. 😕 De NIP test wordt dan ook sowieso uitgevoerd zei gynaecoloog...

4 jaar geleden

Hier meer die in Gynaecologen praktijk ekeren zit? Is het daar nu ook nog druk als altijd en veel uitloop ivm corona? Ik mag dinsdag voor 12 weken en de nipt.