37 Reacties

5 jaar geleden

Hier de eerste met 42 weken geboren ben nu 41+2 en de 2e zit ook nog lekker warm

5 jaar geleden

Hier de eerste met 40+6 en de tweede met 41+5, werd een inleiding

5 jaar geleden

Eerste met 39 6 en nu 40 2. Wel voor weeen maar duurt ook lang...

5 jaar geleden

Hier kwam onze eerste met 38,2 en deze dame zit nu al lekker 39,5 🤗 straks weer controle, succes nog even allemaal! Hopen dat de baby's snel komen 🤗

5 jaar geleden

Eerste kwam met 41+2, tweede met 40+2 en nu nog steeds aan het wachten op nummer 3. Inmiddels 41+4 en nog geen teken aan de wand!

5 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ eerste 38 weken 2de 40+1

5 jaar geleden

De eerste 40+4 spontaan , de tweede kwam 40+6 spontaan en nu nummer drie kwam 41+2 na 2 strip pogingen. Dus zweeft niet veel over de vorige keer helaas..

5 jaar geleden

De eerste ook precies 40 weken. De tweede 42+5 na nadat ze eerst niet konden strippen en toen met veel moeite. Na de tweede poging kwam de bevalling direct op gang en uiteindelijk toch thuis in bad bevallen!

5 jaar geleden

Reactie op Abo2020

De eerste ook precies 40 weken. De tweede 42+5 na nadat ze eerst niet konde ...
Sorry, 41+5!

5 jaar geleden

Hier bevallen met 40.5 spontaan begonnen en met de sneltrein eruit gekomen. 6 uur en 20 minuten. Terwijl ik over onze andere zoon bijna 3 dagen heb gedaan.

5 jaar geleden

Mijn eerste was bij 39 wk , ingeleid ivm zeer hoge bloeddruk. Tweede spontaan 10 dagen te vroeg en deze dame zit nog steeds.... Woensdag 40wk. Vanmiddag wel op controle. Vannacht hele nacht voorweeen om de 5min en net bij het afvegen wat bloed erbij. Hoop dat dat een voorteken is en ik zo alsnog naar het zhuis mag😊

5 jaar geleden

Oh ik ben zo benieuwd. Mijn eerste kwam ook precies met 40 weken (20min ervoor) en bij deze tweede had ik echt het gevoel dat hij eerder zou komen. Inmiddels 39+2. Ze verwachten ook dat hij groot is, dus vk hoopt ook steeds dat hij voor.40 komt. Anders eventueel inleiding, maar ik laat ook liever de natuur zijn werk doen. Dat je baby en lichaam er echt klaar voor zijn ipv door medicatie alles opwekken.

5 jaar geleden

Eerste met 41+0, tweede met 40+6

5 jaar geleden

Eerste 38+6 de tweede 39 precies dus die heeft het een dagje langer volgehouden haha!

5 jaar geleden

Eerste met 40.2 tweede met 41.2 en nu wachten op de derde. Ben nu 40.1

5 jaar geleden

Mijn eerste is geboren met 40.1 en mijn tweede kindje is geboren met 40.5. Ik hoop dat de baby's zich snel gaan aandoen...

5 jaar geleden

Eerste 39.6 tweede 41 spontaan en nu 40.1 🤰

5 jaar geleden

Eerste kwam spontaan met 39.4 en de tweede kwam spontaan met 41 weken toen ik echt dacht voor altijd zwanger te zijn. Helaas dus niet eerder dan de eerste... Nu 39.5 van de 3e en ga maar uit van 41 weken zodat ik hopelijk niet elke dag weer zo lang vind duren! Sterkte!!

5 jaar geleden

Mijn oudste kwam ook met 40.0 en het ziekenhuis beloofde mij dat ik bij de tweede echt niet over de uitgerekende datum zou gaan.......de tweede is met 41.0 geboren. Ik herken je gevoel, was vanaf 37/38 weken zo onrustig!

5 jaar geleden

Doet me goed om wat herkenbare situaties te lezen die alsnog spontaan zijn gekomen!