29 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een koeka winterzak met fleece en een sency Eventueel een simpel fleece dekentje voor als het echt koud is

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje die in november 2018 geboren is, hebben wij naast zijn romper, boxpakje, sokjes, jas ook nog een fleecekleedje gebruikt. Hij zat wel beschermd door de kinderwagen “dekje” maar er circuleert gewoon nog veel koude lucht. Dus wij hebben een fleecekleedje over hem heen gedaan in de kinderwagenbak

5 jaar geleden

Wij gebruikten eind oktober 2016 een lodger wikkeldeken. Ook zeer handig in de maxi-cosi als de jasjes nog niet zo gemakkelijk aangaan

5 jaar geleden

Ik heb een wiegdeken TOG 2.0 van Jollein voor de eerste weken

5 jaar geleden

Reactie op tyty90

Ik heb een wiegdeken TOG 2.0 van Jollein voor de eerste weken
Ik ook!

5 jaar geleden

Kindje inderdaad goed aankleden n jasje aandoen en daaroverheen een wagendekentje

5 jaar geleden

Ik heb deze extra besteld voor in de kinderwagen. Ben half Okt uitgeteld

5 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ik heb deze extra besteld voor in de kinderwagen. Ben half Okt uitgeteld
Die hebben wij ook😊

5 jaar geleden

Als het echt heel koud is, doe ik de voetenzak van de maxi cosi in de wieg, en daar een deken overheen en dan het dekje er overheen. Of een wikkeldeken om.

5 jaar geleden

Zojuist deze zelf gemaakt! Wafelstof en een teddy fleece achtige stof. Voor de koude dagen. Heb ook nog een dunnere deken voor de minder frisse dagen

5 jaar geleden

Wat vinden jullie van deze voor een oktober kindje: https://musthavesbykell.nl/product/deken-mhbk-to-the-moon/

5 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Wat vinden jullie van deze voor een oktober kindje: https://musthavesbykell ...
Ik heb daarvan het wikkeldeken met de stipjes voor in de wandelwagen. Heel mooi en zo zacht!

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht, dezelfde voor in het ledikant alleen dan een groter exemplaar. Heerlijk warme fleece stof!😍

5 jaar geleden

Reactie op SVT

Ik heb daarvan het wikkeldeken met de stipjes voor in de wandelwagen. Heel ...
Ow echt?! Ik twijfel tussen de Wikkeldeken en deze! Deze kan ik dan in de wieg gebruiken en in de kinderwagen. Wat vindt je van de wikkeldeken? Handig(er) dan een gewone deken?

5 jaar geleden

Reactie op SJG

Wij hebben deze gekocht, dezelfde voor in het ledikant alleen dan een grote ...
Is dat hetzelfde merk?

5 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Is dat hetzelfde merk?
Hetzelfde merk als wat? Deze is van baby’s only☺️☺️

5 jaar geleden

Reactie op SJG

Hetzelfde merk als wat? Deze is van baby’s only☺️☺️
Haha Thanks! Je naam is 1 letter anders dan de gene die met voor je reageerde 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Haha Thanks! Je naam is 1 letter anders dan de gene die met voor je reagee ...
Oohja ik zie het haha toevallig!

5 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Wat vinden jullie van deze voor een oktober kindje: https://musthavesbykell ...
Deze heb ik ook voor onze tweeling gekocht:)

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld en nog een andere dekentje heb ik die lekker warm is en heb van de kinderwagen zelf een voetenzak