45 Reacties

5 jaar geleden
Hoi, ik ben ook in oktober uitgerekend, ik koop zelf nog geen kleding voor de kleine, we zijn begonnen met andere dingen en dan komt de herfst winter collectie als ik het goed heb eind juli dan heb je genoeg tijd.. je kan wel alvast rompers halen en dat soort dingetjes
Ik heb namelijk ook veel gezocht maar helaas.
Succes

5 jaar geleden
Ik wil ook graag lekker kleertjes shoppen, ook een oktober kindje maar helaas is alles nog voor de zomer.. als je op het internet zoekt vind je wel aardig wat maar nog steeds niet veel. Moet ik wel zeggen oktober kan warm zijn haal dus altijd wat zomer kleertjes want vorig jaar waren der dagen dat het 20 graden was

5 jaar geleden
Je kan trouwens wel lange mauwen kleertjes vinden als je gewoon laagjes aan doet is het warm genoeg

5 jaar geleden
Ik wacht nog efkes af tot de nieuwe collectie,denk dat ze er volgende maand waarschijnlijk mee gaan beginnen en dan shopppppeeeeen!!

5 jaar geleden
De wintersale is net voorbij. Ik heb 1,5 maand geleden nog best wel wat winterkleertjes in de sale kunnen scoren. Kijk even op pinc.nl of ze nog wat hebben. Heb daar aardig wat gekocht in de uitverkoop. Laatst bij C&A ook nog wat gekocht in de uitverkoop.

5 jaar geleden
Ik heb vast via vinted en markplaats, vooral maat 50 en 56 hebben ze maar zo kort aan. En ik vind tweedehands shoppen erg leuk

5 jaar geleden
Ik vond het ook erg lastig en ben gisteren goed opzoek geweest. Was moeilijk te vinden. Wat ik bij Noppies.nl fijn vond was dat zij bij newborn al "winterkleding" hadden staan. Bij Prenatal ben ik ook geslaagd. En ook in de Sale gedeeltes vind je bij sommige webshops nog winterkleding. Dan heb je wel kleding van het vorige seizoen, maar dat maakt mij helemaal niet uit.
Het is wel moeilijk hoor!!

5 jaar geleden
Wij verwachten onze eerste kindje ook begin oktober. Ik heb me gestort op de boxpakjes. En vooral op marktplaats of vinted heb je nog hele mooie pakjes ertussen zitten. Bij de Hema al geslaagd en prenatal. Of gewoon een lekker warm lekker zittend broekje met shirtje+vestje! Zo comfortabel mogelijk!