10 Reacties
één jaar geleden
Reactie op PDR1990
Heeft ze het misschien koud? Onze zoon wordt ook rond 5 uur wakker als hij ...
Dat hebben we idd ook uitgeprobeerd! Het is 22 graden in haar kamer, dus echt koud kan ze het niet hebben. Heb 3 verschillende TOG slaapzakken geprobeerd. Met pyjama, zonder pyjama, dikke pyjama, alleen romper, alleen lange mouw romper. Geen enkel verschil en soms haar weer moeten omkleden omdat ze helemaal bezweet was 😩🫣.
Maar dan zou het voor de wintertijd niet anders zijn. Hebben namelijk een nieuwbouwwoning met warmtepomp, temp is constant gelijk ongeacht het weer buiten 😅
één jaar geleden
Ik denk dus niet dat het de slaapregressie is 🫣. Hier heeft ze namelijk idd last van sinds ze 2 jaar is. Moeilijk naar bed, slaapjes weigeren, snachts wakker. Maar dit is echt precies vanaf dat de klok veranderd is en al bijna 5 weken aan de gang.. maar laten we hopen dat dit het wel is, want wij zijn moe haha 😂
één jaar geleden
Reactie op Thocey
Ik denk dus niet dat het de slaapregressie is 🫣. Hier heeft ze namelijk id ...
Hier is het ook al dik 2 maanden drama met slapen. In de avond gaat het prima maar na 00:30 begint het gejammer, huilen, etc… In zn eigen bed of bij mij in bed maakt weinig verschil. Overdag thuis slaapt hij prima, ongeveer 1,5u… en dan zijn nachten een stuk beter, maar bij gastouder weigert hij te slapen of slaapt max 30min waardoor de nachten dus echt dramatisch zijn. Ik ben alleen en inmiddels ook echt helemaal kapot. Mn zoontje wordt er overdag ook niet gezellig van (en ik zelf ook niet 🫣). Ook het vroege wakker worden herken ik 😞 Hier zijn wel 4 achterste kiezen tegelijk doorgekomen (hoopte dat het dat was), maar helaas 🤷🏼♀️