13 Reacties
3 jaar geleden
Meteen de huisarts bellen, er kan iets mis zijn met de organen (weet even niet welke)!
3 jaar geleden
Heb de huisarts gebeld en zij lijken zich niet druk te maken. Het advies is om het aan te kijken tot na het weekend, tenzij ze zieker wordt of pijn krijgt. Aangezien ik twijfel of het wel goed zit, vroeg ik mij af of iemand dit herkend.
3 jaar geleden
Reactie op Liesbeth J
Heb de huisarts gebeld en zij lijken zich niet druk te maken. Het advies is ...
Wij hebben dit ook gehad met onze dochter, moesten het idd in de gaten houden. Ze heeft toen iets van 2 a 3 keer die ontlasting gehad en daarna weer normaal. Belangrijkste is goed de plasluiers in de gaten houden, zeker als ze minder drinkt. Als dit goed gaat zou ik je niet direct grote zorgen maken (snap ik makkelijk gezegd deed ik toen ook haha)
3 jaar geleden
Reactie op Annie96
Heeft ze toevallig de afgelopen 2 dagen paracetamol gehad? Onze dochter had ...
Ja, ze heeft inderdaad een zetpil gehad paar dagen terug. Het is een beetje grijzig/wit zoals ik het zie met eromheen een "mosterdkleur". Dus ook niet superveel, we houden de volgende ontlasting in de gaten en anders bellen we gewoon weer.
3 jaar geleden
Reactie op Annie96
Oh ja dat was bij ons ook zo! Kan er wel een foto van bij doen maar ik denk ...
Ik vermoed dat dat het is geweest, want nu bij het verschonen is het gewoon weer een "mosterdkleur". Thanks voor je reactie!