Beste meiden,
Herkennen jullie dit ook? Ik moest vandaag mijn urine opvangen voor de test van moeders voor moeders. Echter ontdekte ik dat er kleine, witte vlokjes in zweefde. Wat kan dit zijn? Ik ben pas 5+3. Ik moet wel vaak kleine beetjes plassen, maar voor de rest heb ik geen klachten.
Liefs J
Zullen dat dan niet "de hormonen" zijn, die ze eruit halen om vervolgens de medicijnen mee te maken?!
Of gewoon de afscheiding wat in deeltjes met de urine mee komt. Want als je zwanger bent heb je nou eenmaal meer last van afscheiding.. 🤷♀️
Ik heb/had dit ook. Mee naar de huisarts geweest en die zei dat dit (bij mij) kwam door dat er afschijding met de urine mee kwam. Niks om je druk over te maken, mocht je er andere klachten bij hebben dan kan je het beter even laten bekijken.
Is geen reden voor paniek. Ik heb het door de jaren heen zo vaak gezien in mijn urine. Het is afscheiding dat mee komt. Als er ook andere klachten zijn zoals jeuk of branderig gevoel dan even naar de huisarts voor wat testjes.
Hoi dames, ik heb het even opgezocht en dit is normaal tijdens de zwangerschap.
wangerschap en witte sliertjes in de urine
Tijdens de zwangerschap zijn er verschillende hormonale veranderingen die vaginale afscheiding en andere symptomen kunnen veroorzaken. Deze afscheiding kan zich vermengen met de urine wanneer deze het lichaam verlaat en verschijnt dan als witte deeltjes of volkjes in de urine. Dit is normaal en geen reden tot bezorgdheid. Iedereen die zwanger is en vaginale afscheiding heeft die donkerder lijkt of afscheiding heeft die gepaard gaat met andere symptomen, zoals jeuk (vaginale jeuk) of branderigheid moet een arts raadplegen, omdat er dan mogelijk sprake is van een infectie.