83 Reacties

2 jaar geleden

Mama, ja, nee, poes, die. 5 dus

2 jaar geleden

Nog geen 😱

2 jaar geleden

Stuk of 10 zo ongeveer. bijv mama, papa, bah, buiten, eten, ja, deze

2 jaar geleden

Reactie op Ramonaxx

Nog geen 😱
Hier ook niet hoor 😉 Vanaf 18 maanden gaan de meeste kindjes woordjes zeggen. Mijn zoontje zegt wel mamamamamama…

VRIEND

2 jaar geleden

Mama, papa, oma, hap, op, die. Ow ja en Nee. Vooral heel veel nee nee nee🤦‍♀️🤭

2 jaar geleden

Heit, mem, beppe, auto, bats, sok, toet toet, beeeh (als in schaap na doen) oh oh, och, wauw, doei

2 jaar geleden

Reactie op Ramonaxx

Nog geen 😱
Niks geks hoor. Hier mama en papa. Begrijpt wel heel veel woordjes maar spreken zeker niet.

2 jaar geleden

Reactie op Ramonaxx

Nog geen 😱
Hier brabbelt hij ook van alles, maar niet echt een woord. Is vooral veel tatata en ook wel mama(ma), maar ik heb niet het idee dat dat over mij gaat😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Hier brabbelt hij ook van alles, maar niet echt een woord. Is vooral veel t ...
Hahaha ja dit dus… hij zegt hier tegen alles mamamamama behalve tegen mij 🙄😂

2 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Hahaha ja dit dus… hij zegt hier tegen alles mamamamama behalve tegen mij � ...
Volgens mij bedoelt m’n zoon daar eten mee😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Volgens mij bedoelt m’n zoon daar eten mee😂😂
😂😂😂

2 jaar geleden

Mama, papa, wè (weg, in de zin van dat iets weg is), daaien (draaien), aaa (aaien), da (gedaan), nee, ja, dada, dierengeluiden nadoen

2 jaar geleden

Reactie op KellySven

Mama, papa, wè (weg, in de zin van dat iets weg is), daaien (draaien), aaa ...
Die

2 jaar geleden

Mama, papa, blub (door het liedje 😂), ja, nee. Verder halve woordjes/klanken van het woord, zoals daaaa ipv dag, aaaa / aaien enzo) Maar mijn dochter was wel weer erg laat met haar grove motoriek, ging bijvoorbeeld pas aan meubels staan met 13 maanden. 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Ramonaxx

Nog geen 😱
Haha hier ook niet 🤣

2 jaar geleden

Papa mama kaaaaar (klaar) da (dat/die) en verder is er nog niks herkenbaars 🤭

2 jaar geleden

Papa, mama, ja, nee, uit, open, dich(t), klaar, bal, hahaha, pop, poep, hap, eten. En zd zegt t vooral als het haar uitkomt, niet op commando😜👍🏻

2 jaar geleden

Papa, Zedda (Zelda, de hond), mama (in die volgorde, bedankt he), Uf (snuf) Die ,dees, dat, eus (neus, kind heeft een vreemde obsessie), jaaaa, nee, haaaaayyy. Kind houdt nogal van kletsen

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet een hele dierentuin na, de geluiden van ezels, kippen, schapen, geiten, apen, beren, en nog zo een tien dieren. Daarnaast Mui (muis) Kra (kraai) Mee (meeuw) Uil (uil) Ei (ei) Be (bed) Koe (pannenkoek) Naan (banaan en maan) Boo (boom) Mama Papa Oop, di (open en dicht) Trei (trein) Elke dag zegt hij wel een nieuw woord de afgelopen twee weken 🤩

2 jaar geleden

Papa, mamma die, Benthe (eigen naam), hebben, kijken, nee, ja, aap, eten, da-da (dag dag). Heeey, ham, opa, oma, ei, ijs.