Yes! Goede echo!!!!

Monny89
één maand geleden
Volgen
Vandaag echo nummer 2 ivm eerdere miskramen op vroege termijn en in november 2019 miskraam bij 12 weken. Maar, alles zag er goed uit vandaag. Mooi kloppend hartje en "Joep" is goed gegroeid! Geschat op 8 weken en 5 dagen nu. Over 2 weken de termijnecho. Mijn lijf kan dit dus wel nog! Ben zo dankbaar!!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
76 reacties
Fiona1987
één maand geleden
Hier ook een goede echo. 6 weken zwanger, 11 maart nog een echo met 8 weken. Ook door een miskraam met 10 weken dat ik extra gecontroleerd word.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Wat mooi ♥️ gefeliciteerd 🥰
  • Rapporteren
Fiona1987
één maand geleden
En gefeliciteerd geniet ervan ❤
  • Rapporteren
Wienholts
één maand geleden
Gefeliciteerd, wat een fijn nieuws
  • Rapporteren
Monny89
één maand geleden
Reactie op Fiona1987
Hier ook een goede echo. 6 weken zwanger, 11 maart nog een echo met 8 weken. Ook door een miskraam met 10 weken dat ik extra gecontroleerd word.
Bijzonder he, dat ze zo mooi groeien! Hier is de baby in 1.5 week verdubbeld in grootte en konden we op beeld zelf armpjes en beentje onderscheiden! Ik hoop dat het bij jou ook zo goed mag blijven gaan!
  • Rapporteren
ChantalElise-24
één maand geleden
Geweldig! Gefeliciteerd! ♡
  • Rapporteren
4keergeluk
één maand geleden
Wat een fijn nieuws ! Geniet er van! ❤
  • Rapporteren
Sarah31
één maand geleden
Van harte gefeliciteerd 🥰 geniet ervan ♡♡
  • Rapporteren
Fiona1987
één maand geleden
Reactie op Monny89
Bijzonder he, dat ze zo mooi groeien! Hier is de baby in 1.5 week verdubbeld in grootte en konden we op beeld zelf armpjes en beentje onderscheiden! Ik hoop dat het bij jou ook zo goed mag blijven gaan!
Ja heel bijzonder. We hebben gelukkig het hartje zien kloppen. Blijft toch spannend he maar wat fijn dat je nu een beetje onderscheid kan maken. Geniet ervan 😉
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Wat super !! Gefeliciteerd
  • Rapporteren
Nadiab
één maand geleden
Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat, gefeliciteerd met het goede nieuws.
  • Rapporteren
Anika2020
één maand geleden
Gefeliciteerd hoor mama hier het zelfde goede nieuws zit goed op schema qua groei en weken mijn termijn over een maand op naar de volgende 🎉echo
  • Rapporteren
Suuus
één maand geleden
Wat super fijn!! Gefeliciteerd 🙏🥰
  • Rapporteren
Monny89
één maand geleden
Reactie op Anika2020
Gefeliciteerd hoor mama hier het zelfde goede nieuws zit goed op schema qua groei en weken mijn termijn over een maand op naar de volgende 🎉echo
Super fijn!!
  • Rapporteren
Lisaaah1
één maand geleden
Gefeliciteerd! 🎉 Wij ook prachtig nieuws gehad, een perfecte echo ❤️ Ik ga steeds meer genieten van mijn garnaaltje 💞
  • Rapporteren
Monny89
één maand geleden
Reactie op Lisaaah1
Gefeliciteerd! 🎉 Wij ook prachtig nieuws gehad, een perfecte echo ❤️ Ik ga steeds meer genieten van mijn garnaaltje 💞
Zo fijn! Je kunt zo onzeker zijn en dan is een goede echo echt weer iets waar je op kunt bouwen! Geniet!
  • Rapporteren
Latife-24
één maand geleden
Gefeliciteerd 🤩😍 echt fijn zo een geruststelling
  • Rapporteren