16 Reacties

4 jaar geleden

Geen tips, maar bakken herkenning.. 😅

VRIEND

4 jaar geleden

Pfff zelfde. Gelukkig slaapt hij meestal door. Maar zoals nu, iedereen slaapt weer behalve ik🥲
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Herkenning 😂

4 jaar geleden

Eventueel toco tholin op je voorhoofd? Werkt rustgevend en zou ervoor kunnen zorgen dat je eerder in slaap valt. Te verkrijgen bij de kruidvat! Ook handig bij verkoudheid

4 jaar geleden

Ik herken het ook... Dat gebeurt mij ook regelmatig, vooral bij mijn oudste. Wat kan helpen is 4 tellen inademen, 4 tellen je adem vasthouden en dan 4 tellen uitblazen. Dit een aantal keer herhalen. Deze tip heb ik mijn zwangerschapscursus gekregen voor slapeloosheid en om stress te verminderen. Het is een soort van reset voor je lichaam. Bij mij helpt het vaak wel. Ik hoop dat het bij anderen ook helpt.

4 jaar geleden

Heb er helaas ook weer last van. De eerste weken viel ik binnen een minuut in slaap na de nachtvoeding, maar nu lig ik weer te wachten. Ik probeer nu niet meer zoveel op m’n telefoon te doen tijdens het voeden, denk dat dat ook niet mee helpt namelijk.

4 jaar geleden

Wat herkenbaar!! Baby slaapt al weken fantastisch, maar ik... Ik heb ook niet meer dan standaardtips voor je. Pak er een boekje bij, probeer juist wakker te blijven (wedden dat je ogen dichtvallen), spierontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen, meditatie, omdenken, vooral niet op de klok kijken en: magnesium! Ik heb alles geprobeerd, soms werkt het een, soms iets anders, en soms ook niks. Ik blijf stug volhoudem😅

4 jaar geleden

K heb dit ook heb ook geen tips niks werkt toch.. Lig eindstand alleen maar met m'n ogen dicht

4 jaar geleden

Jup, heb ik sinds twee weken ook

4 jaar geleden

Heb der ook last van, helpt wel als ik zelf zo 'warm mogelijk' blijf. Zodat de slaapwarmte zal ik maar zeggen blijft. Dus of snel weer is bed met baby op je warme plek of deken dichtslaan als je bijv ook gaat verschonen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Herkenbaar! En dan naast je lig je partner te snurken.....die heeft nergens last van.

4 jaar geleden

Ik heb het ook en neem soms als ik begin met flesvoeding melatonine in. Dan slaap ik vaak weer in daarna..

4 jaar geleden

Hier scheelt het om niet op mn telefoon te kijken. Het licht en lezen maakt je hersenen wakker.

4 jaar geleden

Had ik ook een tijdje. Wat mij hielp: niet telefoon kijken - ik wou nog steeds weten hoe laat het is, dus een wekker gekocht voor in de slaapkamer en telefoon blijft beneden.

4 jaar geleden

Verder - boek lezen al tijdens voeding en daarna na 2 pagina’s val ik in slaap, Calm (of een andere meditatie app) aanschaffen) luisteren naar meditaties, verhalen, etc.

4 jaar geleden

Pff herkenning! (Ik geef KV) ik kan gerust een uur of anderhalf wakker zijn als ik weer in bed stap, zò irritant! In het kader van ritme 😜 doe ik sinds een week na de nachtvoeding hetzelfde als ik 's avonds doe als ik mijn bed in stap. Even naar de wc, kussen opschudden, beetje water drinken, lippenbalsem op en dan in mijn inslaap houding gaan liggen. Daarnaast neem ik mijn telefoon alleen nog mee naar de babykamer om te kijken hoelaat ze klaar is met drinken en hoelang ik haar al omhoog houdt (ik mag hem van mezelf niet meer ontgrendelen). Het lijkt zowaar ietsje te helpen..