28 Reacties

4 jaar geleden

Als je buik groeit zullen het wel opgezette darmen zijn, dat heb ik ook. En de pijn in de borsten is ook normaal en helaas een heel naar gevoel! Sterke future mommy x

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde.. borsten zeer gevoelig vooral al er iets tegenaan komt. Mijn broeken zitten ook niet meer comfortabel.. ze passen nog wel, maar zitten strak. Ik ben nu 5+2.

4 jaar geleden

Hallo, met 4 weken en je past niet meer in je broeken? Dat is wel heel snel ja. Heb je veel eetlust en ben je daardoor aangekomen? Of misschien ben je opgezet?

4 jaar geleden

Heb hetzelfde en kots misselijk! 4 weken 3+ Dat je broeken niet meer dicht kunnen komt door je darmen daardoor is je buik nu opgezet! Ik draag nu jurkjes ( al zie je echt een buikje ) maar dat zit wel comfortabeler. Wat je ook kan doen is een elastiekje door het knoopsgat doen en daarna om je knoop heen doen ( Google maar even ) zo is je broek iets wijder. Ik geloof dat dit met 7 weken wat kan afzwakken maar mijn vorige zwangerschap droeg ik met 8 weken al echte zwangerschapsbroeken😱

4 jaar geleden

Die zere borsten heb ik ook al zeker anderhalve week. Je darmen zijn waarschijnlijk wat van slag, daardoor raakt je buik wat opgezet. Het is niet dat je buik al groeit met dit aantal weken.

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Heb hetzelfde en kots misselijk! 4 weken 3+ Dat je broeken niet meer dicht ...
Oh super goede tip! Thanks

4 jaar geleden

Reactie op Ebruuu

Hallo, met 4 weken en je past niet meer in je broeken? Dat is wel heel snel ...
Nee niet meer dan normaal, zelfs minder door de misselijkheid. Maar wel een heel opgeblazen buik, daar zal de oorzaak dan ook wel liggen denk ik. Ik moet mijn garderobe maar eens een beetje gaan aanpassen denk ik dan 🙈

4 jaar geleden

Ik zit nu op 6 weken en ben ook heel erg opgezet gelukkig pas ik nog wel in mijn broeken ben benieuwd hoelang🙈

4 jaar geleden

De eerste weken hebben veel vrouwen last van hun darmen... Opgeblazen buikje dus ;)

4 jaar geleden

Herkenbaar van de borsten. Iemand hoeft er alleen maar naar te wijzen en ik voel het al haha. Nu 4 weken en 3 dagen maar nog geen last van mijn broeken.

4 jaar geleden

Herkenbaar ik ben 5+1 w en mijn buik is ook opgezet en darmen in de knoop, ik kies ook voor losse kleedjes vanaf nu 😅🙂 succes mede toekomstige mama's!!

4 jaar geleden

Borsten geen last van gelukkig.. Enige waar ik last van heb zijn vreetbuien, spierpijn onderin mijn buik en erg winderig💨 Gelukkig pas ik mijn kleding nog wel al voel ik me een olifant door de opgeblazen buik🤷‍♀️

4 jaar geleden

Oh en ik ben 4+2 trouwens..

4 jaar geleden

Zeker dat het kan! Alles binnen in je lijf is al bezig met ruimte maken voor de groei van je baarmoeder. Pijnlijke borsten kan zelfs al in de 1e week beginnen maar bij elke vrouw kan het anders zijn. Alleen maar positief! 🥰 ondanks de ongemakken

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben nu 5+2 en heb al 1,5 week een enorm opgezette buik (last van winderigheid ook), darmen die van slag zijn en zulke zere borsten dat ik helaas nu al niet meer op mijn buik kan liggen, wat straks sowieso al niet meer kan! :)

4 jaar geleden

Haha jep helemaal herkenbaar! Mijn buik is zó opgezwollen, heb al een voorproefje voor over een paar maanden lijkt het wel. 😅 Wilde graag nog “voor” foto’s van m’n buik maken, maar dit is niet echt representatief van hoe mijn buik voor de zwangerschap was, haha. Maar het is voor een goed doel! ☺️

4 jaar geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige! Mega opgeblazen gevoel, dus lekkere grote trui erover 😅 maar dat drukt de pret niet, ben nog steeds in de wolken van m'n positieve test vorige week! (week 5+2)

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Borsten maar een beetje gevoelig, en het idee al een buik te hebben. Denk dat darmen van slag zijn. Ik zit nu ook pas op 4+5

4 jaar geleden

Met mijn eerste zwangerschap was ik misselijk ik kon niets van voeding of drank binnenhouden. Van dag 1 tot enkele dagen voor mijn bevalling. Mijn broeken pasten toen ook niet meer van ongeveer 6weken zwangerschap. Momenteel heb ik mijn zwangerschapsbroeken van 15jaar geleden terug boven gehaald. 3 leggings waar niets aan was. Ik ben nu 6weken zwanger, gelukkig nog niet misselijk. Hopelijk blijft dit zo

4 jaar geleden

Ik kan niet wachten dat als ik thuis kom dat ik de knoop van mijn broek los kan doen🤣