28 Reacties

4 jaar geleden

Mijn borsten zijn enkel erg gevoelig bij aanraken. Maar het idee alleen om een spijkerbroek aan te doen, doet me al pijn! Dus nu maar lekker losse broeken, leggings en jurken ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Carola2711

Ik kan niet wachten dat als ik thuis kom dat ik de knoop van mijn broek los ...
Haha precies dit, heb ik ook! 😂

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige! Jurken zijn mijn beste vriendin op het moment haha! En truien trouwens ook wat heb ik het continue koud 😑. Ben nu 6+2 wk.

4 jaar geleden

Ik leef momenteel in joggingsbroeken! Spijkerbroeken schreeuwen nee als ik het probeer haha

4 jaar geleden

Ik ben 6+2, maar ik krijg zo’n buikpijn aan het einde van de dag als ik de hele dag een broek aan heb. Daarom draag ik veel jurkjes en leggings nu en dat scheelt al. Broeken zitten gelukkig niet per se strakker, maar ben opgeblazen bij mijn buik en dat wordt gedurende de dag erger. Een legging rekt dan lekker mee en ga ook zwangerschapspanties aanschaffen.

4 jaar geleden

Ben op dit moment 7 wk +1.. heeft iemand van jullie ook al dat je echt wel een buikje ziet zeker einde dag.. kan me broeken al niet meer aan en leef in jurkjes op het werk.. weet niet of ik dit nog 5 weken kan verbergen..

4 jaar geleden

Hier op net 5 weken zeer gevoelige tepels en ook echt een opgezette buik. Op het werk hebben er al mensen geraden dat ik zwanger ben, terwijl ik er absoluut niets over had gezegd! Wel vervelend, want we wouden het na een eerdere miskraam toch tot 12 weken geheim houden...

4 jaar geleden

Reactie op S85

Hier op net 5 weken zeer gevoelige tepels en ook echt een opgezette buik. O ...
Ahh wat vervelend! Bij mij nog niet alleen dat gaat geen 5 weken meer duren denk ik...