Zere tepels enzo

Paloma Van Der Heiden
2 maanden geleden
Volgen
Hoi lieve mensen, Ik heb mijn NOD 30 Januari en heb sinds 2 a 3 dagen zere tepels als ik er al langs kom met mijn BH aan doen maar een vroege test (van 6 dagen voor de volgende menstruatie) geeft nog niks. Ik heb ook als ik te snel opsta een steek in mijn buik rondom de baarmoeder. Zou het zo zijn dat ik zwanger ben? Ik ga er nog niet vanuit aangezien de test nog niks zegt🤷🏼‍♀️ of ik ben te vroeg met testen😅. Voorderest heb ik nooit zo pijnlijke tepels gehad ook niet als ik bijna ongesteld werd.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Roos24
2 maanden geleden
Hi, Lastig om te beoordelen natuurlijk, zeker omdat het nog zo vroeg is, maar ik herken het wel. Ik heb morgen mijn NOD en had sinds vorige week dinsdag opeens wat vage klachtjes. Heb je een early zwangerschapstest of een 'gewone' test gebruikt? Ik heb zondag voor het eerst positief getest met een early zwangerschapstest. In het begin verdubbeld het HCG hormoon zich ongeveer elke 48 uur dacht ik, wellicht over een paar dagen nogmaals testen?
  • Rapporteren
Paloma Van Der Heiden
2 maanden geleden
Reactie op Roos24
Hi, Lastig om te beoordelen natuurlijk, zeker omdat het nog zo vroeg is, maar ik herken het wel. Ik heb morgen mijn NOD en had sinds vorige week dinsdag opeens wat vage klachtjes. Heb je een early zwangerschapstest of een 'gewone' test gebruikt? Ik heb zondag voor het eerst positief getest met een early zwangerschapstest. In het begin verdubbeld het HCG hormoon zich ongeveer elke 48 uur dacht ik, wellicht over een paar dagen nogmaals testen?
Ja ik had eentje van etos een early test waarmee je 6 dagen van te voren kan testen alleen die gaf vanmorgen nog niks. Zal over een paar dagen wel een nieuwe doen 😊
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Ik kon ook niet wachten en uiteindelijk een paar dagen na NOD de digitale test gedaan van clear blue die uitslag kan niet missen... even geduld dus nog want met NOD pas de 30 ste is het nu echt nog te vroeg....
  • Rapporteren
Amsie
2 maanden geleden
Mij test van de week was negative maar wezen bloed prikken en ik ben 4 5 weken zwanger . Heb beurs borstel en krampen
  • Rapporteren
Paloma Van Der Heiden
2 maanden geleden
Als alles goed gaat ben ik 3 oktober ( eigen berekening) uitgerekend💖💙
  • Rapporteren
Roos24
2 maanden geleden
Als alles goed gaat ben ik 3 oktober ( eigen berekening) uitgerekend💖💙
Dus je vermoeden klopte! Dat heb je al vroeg kunnen testen ook! Gefeliciteerd! 😊🍀 Stomme vraag misschien, maar hoe heb je je uitgerekende datum berekend? Als je NOD de 30ste is, is dat een week later dan mijn NOD. Met een regelmatige cyclus (ALS jouw cyclus regelmatig is) denk ik dan dat je uitgerekende datum een paar dagen later is..?
  • Rapporteren
Paloma Van Der Heiden
2 maanden geleden
Reactie op Roos24
Dus je vermoeden klopte! Dat heb je al vroeg kunnen testen ook! Gefeliciteerd! 😊🍀 Stomme vraag misschien, maar hoe heb je je uitgerekende datum berekend? Als je NOD de 30ste is, is dat een week later dan mijn NOD. Met een regelmatige cyclus (ALS jouw cyclus regelmatig is) denk ik dan dat je uitgerekende datum een paar dagen later is..?
Jaa heb het inderdaad verkeerd berekend😅 ben dan 9 oktober uitgerekend🙈
  • Rapporteren