7 Reacties
2 jaar geleden
Hier sinds een tijd ook regelmatig ziek. Het gaat als volgt: zij is ziek, als ze beter is wordt mijn zoontje ziek, als hij beter is worden mijn man of ik ziek en als wij beter zijn wordt zij weer ziek enzovoort.
Om gek van te worden want zij vergt veel zorgverleners die we nu telkens afzeggen.
Maar ja, tips heb ik helaas ook niet. Hopen op beter weer🤷🏼♀️.
2 jaar geleden
Hier ook. Naar kdv, na 2 a 3 dagen weer hoesten en veel snot. Daarna weer beter en beginnen we van voor af aan. Vandaag bij kdv moeten ophalen ivm koorts. Die is de hele dag alleen maar opgelopen. Zat einde vd dag weer tegen de 40 aan. Nu hopen op een beetje slapen vannacht...
2 jaar geleden
Helaas heel herkenbaar 😕 onze dochter (15 mnd) is ook maandelijks ziek of zwaar verkouden. Als ze verkouden is heb ik het de week erna en 2 weken later begint het riedeltje weer op nieuw. Ik heb een paar maanden geleden aan de huisarts gevraagd of dit wel normaal was. Volgens hem en het internet is het volkomen normaal dat kinderen 8-10 keer verkouden zijn (met koorts) in de winterperiode alleen al 😅
2 jaar geleden
Reactie op Miekejuf
Hier ook. Naar kdv, na 2 a 3 dagen weer hoesten en veel snot. Daarna weer b ...
Mag jullie kindje dan ook de volgende dag niet komen? Dat is hier het protocol.
2 jaar geleden
Reactie op driemaaldrie
Mag jullie kindje dan ook de volgende dag niet komen? Dat is hier het proto ...
Klopt, maar hij gaat maar 2 dagen. Is dan vaak de vrijdag/zaterdag ziek en de dinsdag als hij weer gaat, weer ruim beter. Behalve dan nu, heb hem nu ziek thuis. Gisteren opgehaald en nog steeds bijna 40 graden koorts.