123 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vandaag 6 weken en ook telkens zo moe en sinds 2 dagen de hele dag super misselijk. Gewoon zo veel mogelijk aan toe geven. Ik lig regelmatig te slapen op de bank na mijn werk🙈

4 jaar geleden

Haha moeheid is hier ook heftig! En eet ook wel meer dan normaal6+5 ben ik. Schijnt over te gaan met 12 weken haha! Ook al last van cravings? Ik wel hoor haha!

4 jaar geleden

Hier nog één 6 weken +2🤗 maar inderdaad ook heel moe, ik heb mij laten vertellen omdat dit is gezien het lichaam zo hard werken moet en meer bloed aan maakt

4 jaar geleden

Ik ken het heel goed, ben 5wkn 5dagen maar als k op de bank lig val ik ook in slaap 😅. Helemaal als ik een dag gewerkt heb kan je me opvegen. ❤

4 jaar geleden

Ik ben nu (als ik uitreken vanaf ovulatie) 4+1, en merk vandaag ook dat ik vooral rond de middag eeeeerrrug moe ben.. savonds veer ik meestal weer op, maar komt ook omdat ik dan niks hoef denk ik.. Weet niet of het hierbij hoort, of dat ik gewoon wat vermoeider ben van de spannende week. Kan niet wachten tot het weekend is 🥳🥳

4 jaar geleden

Ik ben ook 6 weken. En dood moe! Terwijl ben optijd gaan slapen

4 jaar geleden

Hier ook, onwijs moe, en heel de dag door honger, als ik niet toe geef of te lang wacht dan wordt ik idd ook kots misselijk.. herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen.. 6 +1

4 jaar geleden

Ik ben heel erg moe ook de heledag en slaap ook soms in de middag en ik de avond ben ik ook zo moe maar dan word ik tussen 3 en 4 uur wakker en dan doe ik geen oog meer dicht tot 6u dan gaat de wekker van mijn vriend. En om 7u gaat hij weg pas daarna val ik weer ik slaap maar dan slaap ik wel tot een uur of half 1 door 🙈🙈

4 jaar geleden

Ja ik ook wel meer moe hoor, ben 6+2 vandaag. Maar ik word er wel een beetje gefrustreerd van, want stil zitten is niet zo m’n ding 😂

4 jaar geleden

Yes, moe! Maar wel nog fut om te sporten. Ga het savonds echt op tijd naar bed. 21.00 uur max 🙈

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger en ook dood moe en opgeblazen gevoel. 😴

4 jaar geleden

Héél herkenbaar! Vandaag 6+1, al twee weken red ik het niet later dan 21u 🙈 ik herken mezelf er echt niet in!

4 jaar geleden

Ik ben 5+4 en ook elke middag lig ik wel even op de bank te slapen 🙈 ook het gevoel dat ik de hele dag door moet eten.

4 jaar geleden

Hier ook vooral in de loop van de middag ineens erg moe. Slaap regelmatig een uurtje om de rest van de dag door te komen. Zeker als je ‘s nachts vaak licht slaapt en er nog 1 a 2 keer uit moet vanwege een volle blaas.

4 jaar geleden

Hier ook, onwijs moe in de avond als ik in de bank neerplof dan lig ik al om 19.00 uur te slapen vast tot. 21.00 en dan weer even energie bijgetankt. Ik ben ook continu met vlagen misselijk en als ik sochtens Uit bed komt eerste wat ik doe is naar de wc en gal overgeven. Ik moet mezelf er aan toe zetten om te eten want ik heb serieus de hele dag door nergens zin in qua eten en niks smaakt me nu op het moment. Heel er vervelend dat ik m’n eetlust kwijt ben maar ja even door zetten.

4 jaar geleden

6+2 weken. Herkenbaar, continue honger, ben bang dat ik echt tig kilos aan zal komen en dat wil ik echt niet. 😔 Sporten doe ik nog wel haha, maar ben echt moe inderdaad!

4 jaar geleden

Ben nu 6 weken en eigenlijk bijna tot niet misselijk wel hoofdpijn en moe slaap nu heel vroeg in de avond al

4 jaar geleden

Echt herkenbaar! Ben nu 5+4 en ook de hele dag door moe🙈! Vaak honger en soms misselijk.

4 jaar geleden

Ik ben nooit misselijk geweest. Is alles wel goed dan?

4 jaar geleden

Yep heel erg moe. Doe iedere middag even een dutje. Lig al vroeg te slapen en sochtends als nog moeilijk uit bed ☺