123 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op anoniem013

Ik ben nooit misselijk geweest. Is alles wel goed dan?
Ja, hoor.. dan ben je gewoon gezegend met 1 kwaal minder! Geniet er van. X

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben 5+1 en zo ontzettend moe. 17 uur klaar met werken, 17:45 thuis. Om 19:00 lig ik al in bed en dan slaap ik ook echt. Heb daarnaast ook wel draaierige nachten en ben ook weer vroeg wakker. En dat te bedenken dat dit pas het begin is. Daarnaast is dit ons eerste kindje. Ik bereid me voor op deze moeheid x10 zodra het geboren is😅.

4 jaar geleden

Herkenbaar, heel moe maar ook heel misselijk (ook 6+2)!

4 jaar geleden

Haha super grappig te lezen dat we dit allemaal hebben. Herkenbare verhalen!! En allemaal voor een goed doel. ❤💙

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Hier ook, onwijs moe in de avond als ik in de bank neerplof dan lig ik al o ...
Ik heb hetzelfde qua eetlust. Heb echt vanalles in huis om te kijken waar ik zin in heb. Soms begin ik ergens aan en na een paar hapjes denk ik nee geen zin in. Net een Shake gemaakt van fruit, dat ging er wel goed in 😊

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik heb hetzelfde qua eetlust. Heb echt vanalles in huis om te kijken waar i ...
Ja rot is dat je. Mijn hele lade is ook vol maar net als jij nergens zin in. Ben nu maar met tegen zin snoeptomaatjes aan het eten en dat wil nog wel 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Suzi04

Ja ik ook wel meer moe hoor, ben 6+2 vandaag. Maar ik word er wel een beetj ...
Dat gefrustreerde ken ik, ik kan ook moeilijk stil zitten. Ik ben 5+6 weken, vorige week had ik vakantie, dinsdag mijn eerste werkdag gehad. Nu alweer 2 dagen ziek thuis vanwege buikpijn en misselijkheid. Hoop dat ik mij morgen weer wat beter voel om naar het werk te gaan...

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja rot is dat je. Mijn hele lade is ook vol maar net als jij nergens zin in ...
Ik ben anders altijd helemaal gek op koek en chocola, daar draait mijn maag nu gewoon van om... 🙈 vooral fruit gaat er redelijk in en witbrood met iets van suiker. Vanmiddag ging cup a soup ook goed. Vooral spul waar ik niet te veel op hoef te kauwen 😂😅

4 jaar geleden

Ja inderdaad dingen die je ineens niet meer lust. En ik vind veeel mensen stinken op dit moment, en inderdaad ook etenslucht bahh 😷

4 jaar geleden

Reactie op Maria B

Hier nog één 6 weken +2🤗 maar inderdaad ook heel moe, ik heb mij laten ver ...
Gelukkig voor een goed doel 👶🏻👶🏻

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken en 4 dagen heel moe elke dag.. soms lekker even een middag dutje doen.. verder niet misselijk maar dat kan nog komen...ook nog niet echt specifiek trek in dingen...wek veel honger

4 jaar geleden

Normaal ben ik super energiek, maar nu continu gewoon niet fit... Voor de rest mag ik niet echt klagen. Mijn schoonzusje is ook zwanger en al 3 keer opgenomen geweest met uitdroging verschijnselen in 4 weken tijd.

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik ben anders altijd helemaal gek op koek en chocola, daar draait mijn maag ...
Net kwam mijn man thuis met broodje Subway. Ik rook dat en zei ohhh lekker heb ik zin in. Nou na 3 dagen bijna niks eten ging dit er goed in... 😅

4 jaar geleden

Hier 6+1 en eigenlijk meer rusteloos dan vermoeid! Natuurlijk zo mijn dagen dat ik om 20:30 al naar boven ga, maar ook dagen dat ik 23:00 pas ga slapen!

4 jaar geleden

Ja! Heel erg ik ben 5+6 en ik merk het gewoon met werken al.. normaal werkte ik zonder problemen hele dag en ben nu al kapot en moet nog door tot 21.00 vanavond!😴

4 jaar geleden

Zóóó herkenbaar! 6+2 weken zwanger en ik kan inmiddels staand slapen geloof ik..

4 jaar geleden

Ik zou wel de hele dag willen slapen 😂 iets met nog 3 kinderen en 3 dagen werken 😉

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 5+6 en ik zou in slaap kunnen vallen waar ik me even neerzet. Vind het best frustrerend omdat ik het gevoel heb dat ik “lui” overkom ofzo 😅 maar ik heb het dan ook wel weer over voor het wondertje dat in mijn buik groeit. 😁

4 jaar geleden

Yup hele dag honger (en lekkere trek) en moe. Ga meeste dagen tegelijk met mn zoontje naar bed hihi. Heb gelukkig flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken, dus soms ga ik een uurtje eerder weg en doe ik thuis op mn vrije dag nog wat.

4 jaar geleden

Reactie op anoniem013

Ik ben nooit misselijk geweest. Is alles wel goed dan?
Niet iedereen is misselijk tijdens de zwangerschap anoniem013. Ik ben bij mn zoontje de hele zwangerschap nooit misselijk geweest. Nou ja 1 keer, toen ik met 24 weken teveel pizza had gegeten. M'n moeder is ook nooit misselijk geweest. Niks om je zorgen om te maken, wel om blij mee te zijn ;-)